Fodelianakis olijfolie                 
Het Griekse Huis
#1
Beste leden van Oriste,


Via deze weg wil ik u graag kennis laten maken met de delicatessenzaak die ik 2,5 jaar geleden samen met mijn vrouw heb opgezet in Tilburg: Het Griekse Huis. Gezien de vele Griekenland-enthousiastelingen op dit forum leek het mij en Ger een leuk idee om u met ons kennis te laten maken via deze weg.

We hebben allerlei producten in ons assortiment, van olijfolieën tot wijnen, die niet alleen in de winkel maar ook via op onze website te verkrijgen zijn:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Daarnaast maken wij dagelijks verse maaltijden (moussaka, keftedes etc.) en zoetwaren (onder andere baklava, ravani).

U kunt ons ook op Facebook in de gaten houden, waar we regelmatig aankondigingen doen van wijnproeverijen (elke laatste vrijdag & zaterdag van de maand) en van nieuwe gerechten. Want aan stilzitten doen we niet graag! De pagina is:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ik hoop velen van u snel te mogen verwelkomen in onze winkel.

Kostas Iossifidis
Quote


Berichten in deze discussie
Het Griekse Huis - door Kostas'57 - 02 September 2014, 16:39
RE: Het Griekse Huis - door Yiannakis - 02 September 2014, 21:08
RE: Het Griekse Huis - door WillemP - 03 September 2014, 11:21
RE: Het Griekse Huis - door Eugene - 04 September 2014, 14:46
RE: Het Griekse Huis - door JohanV - 04 September 2014, 16:05
RE: Het Griekse Huis - door kritikaster - 05 September 2014, 14:36
RE: Het Griekse Huis - door Maria - 05 September 2014, 15:05
RE: Het Griekse Huis - door kritikaster - 05 September 2014, 17:52
RE: Het Griekse Huis - door Maria - 05 September 2014, 18:53
RE: Het Griekse Huis - door kritikaster - 05 September 2014, 23:29
RE: Het Griekse Huis - door martin - 05 September 2014, 18:14
RE: Het Griekse Huis - door martin - 06 September 2014, 10:21

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)