Een vervelende ervaring met goede afloop
#13
(18 September 2014, 08:54)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Mag je een brood stelen als je honger hebt? Nee
Is het te begrijpen? Ja
Wat zou je zelf doen ?
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Sorry dat ik er even op terugkom, maar vorig jaar werden wij bestolen in de metro van Athene. Alhoewel we steeds attent zijn, werden we vakkundig beroofd (ik kan het niet anders noemen) door een bende van tenminste 3 mannen: 1 die mij aansprak, 1 die tegelijk mijn vrouw aansprak, 1 die op datzelfde moment onze koffer vastpakte om zogezegd te stelen. Het was hen intussen echter te doen om de portefeuille van mijn vrouw. Er was zeer veel volk op het metrostel, en 1 van de 3 drumde stevig tegen mijn vrouw aan, en trapte op haar voet. Het gebeurde allemaal vliegensvlug, en bij het openen van de metrodeuren aan halte Syntagma hebben we luttele seconden te laat beseft wat er gebeurd was. Mijn vrouw was haar portefeuille met geld, identiteitspapieren, rijbewijs, bankkaart, enzovoort kwijt. We waren amper een uurtje voordien in Athene geland. De diefstal was een shock voor ons, met langdurige gevolgen, dat kan ik jullie verzekeren. Meteen na de diefstal herinnerden we ons zelfs de 3 mannen (die als bij toverslag verdwenen waren). Ze zagen er helemaal niet hongerig of armoedig uit. Goed gekleed, sportief, dus zeker niet onderkomen. Ik kan ze niet anders noemen dan - sorry voor het taalgebruik - een bende smeerlappen.
We waren zodanig in shock dat we niets liever wilden dan onmiddellijk terug te keren naar huis.
Of het voor mij te begrijpen was dat ze ons bestolen hebben: NEEN.
Het ergste is dat mijn vrouw nog steeds haar vertrouwen kwijt is.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote


Berichten in deze discussie
Een vervelende ervaring met goede afloop - door Eugene - 16 September 2014, 17:17
RE: Een vervelende ervaring met goede afloop - door Vito - 16 September 2014, 18:09
RE: Een vervelende ervaring met goede afloop - door Patrick - 16 September 2014, 20:08
RE: Een vervelende ervaring met goede afloop - door Markos - 17 September 2014, 09:20
RE: Een vervelende ervaring met goede afloop - door Erwin - 17 September 2014, 16:00
RE: Een vervelende ervaring met goede afloop - door Patrick - 17 September 2014, 19:19
RE: Een vervelende ervaring met goede afloop - door Erwin - 17 September 2014, 19:34
RE: Een vervelende ervaring met goede afloop - door Patrick - 17 September 2014, 22:24
RE: Een vervelende ervaring met goede afloop - door Vito - 18 September 2014, 07:11
RE: Een vervelende ervaring met goede afloop - door metaxa - 18 September 2014, 08:54
RE: Een vervelende ervaring met goede afloop - door vlagreco - 18 September 2014, 21:26

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Ervaring airbnb thessaloniki kielaa 0 2.108 22 April 2015, 22:11
Laatste bericht: kielaa

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)