Bankbiljetten
#1
Zoals ik al had verteld in mijn introductie, ben ik niet alleen een verzamelaar van Griekse postzegels, maar ook van Griekse bankbiljetten en Griekse munten.

Vandaag de Griekse bankbiljetten.
Nadat in 2002 de Euro zijn intrede had gedaan, was het ook afgelopen met 180 jaar Griekse bankbiljetten. De eerste werden uitgegeven in 1822!
Ik denk dat vele van jullie, zoniet alle deze onderstaande biljetten nog herkend en misschien met enige weemoed hier nog aandenken.

Even voor de goede orde, deze rubriek gaat over verzamelen, graag dus niet op reageren over het wel en wee met de Drachma en de Euro, dat is een hele andere rubriek. Shy

[Afbeelding: 2u3yw6a.jpg]

Ook voor nieuwe en oude weetjes over deze bankbiljetten kan je mijn facebook pagina volgen:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&success=1
Eugene's signatuur Verzamelaar van Griekse postzegels (ελληνικά γραμματόσημα), Griekse bankbiljetten en Griekse munten

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Berichten in deze discussie
Bankbiljetten - door Eugene - 19 September 2014, 16:57
RE: Bankbiljetten - door Gemert - 19 September 2014, 19:40
RE: Bankbiljetten - door Tzimis Bazoukas - 22 September 2014, 13:50
RE: Bankbiljetten - door chris - 22 September 2014, 15:21
RE: Bankbiljetten - door Eugene - 22 September 2014, 21:33
RE: Bankbiljetten - door Eugene - 03 October 2014, 10:48
RE: Bankbiljetten - door Cor Nieuw Vennep - 03 October 2014, 11:16
RE: Bankbiljetten - door Eugene - 03 October 2014, 21:15
RE: Bankbiljetten - door metaxa - 07 October 2014, 14:36
RE: Bankbiljetten - door Eugene - 07 October 2014, 15:07
RE: Bankbiljetten - door Jef Dockx - 07 October 2014, 17:28

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Postzegels, munten en bankbiljetten Eugene 0 3.907 21 October 2015, 12:21
Laatste bericht: Eugene

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)