Tv-tip: Karin Martens - Never too late in Memories
#1
Voor een ieder die van Griekenland houd,die iets met Griekenland heeft,voelt en leeft,zal zich herkennen in delen van mijn verhaal...Met behulp van KRO.Memories heb ik na vijfentwintig jaren mijn grote liefde Ioannis Kakakis teruggevonden op Kreta. Destijds werkte ik als hostess voor Holland International met zijn hotel Porto Greco te Chersonissos.
Toen hij me zei : For true love its never too late! werd de titel van mijn eerst geschreven autobiografie geboren, een waargebeurd verhaal over hoop,verlies,een droom om oud te worden op een Griekse berg en bovenal over de grote liefde.

KRO Memories heeft ons later nog te Wouw,Nederland gefilmd en is nu net afgelopen weekend hier geweest ,Inmiddels woon ik namelijk samen met mijn dochter Joy bij hem,in dat huis,op die berg!!!! Dat zijn ze komen filmen en word uitgezonden voor half December,details volgen nog.

Mijn boek is verkrijgbaar te Kreta,Chersonis[Afbeelding: 2a45j6.jpg]sos bij De Nederlandse winkel en in Nederland via
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 en bol.com ,ook bij diverse boekhandels.
Quote


Berichten in deze discussie
Tv-tip: Karin Martens - Never too late in Memories - door karinmartens - 31 October 2014, 14:59
RE: Karin Martens: Never too late - door Vito - 31 October 2014, 15:29
RE: Karin Martens: Never too late - door Erwin - 31 October 2014, 16:31
RE: Karin Martens: Never too late - door ostria - 31 October 2014, 16:34
RE: Karin Martens: Never too late - door nederlandse winkel - 07 November 2014, 15:08
RE: Karin Martens: Never too late - door Ger - 08 December 2014, 13:12

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Meet & greet: Karin Martens Erwin 4 4.753 11 May 2015, 08:12
Laatste bericht: ElsR
  Het late journaal maria kaptein 4 4.455 14 January 2012, 19:24
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)