Zakynthos: tweede Panagiotis?
#4
(05 December 2014, 18:15)El Greco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(04 December 2014, 20:55)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Beste dat Griekse staat kan doen is het zo snel mogelijk proberen van de hand te doen als schroot onder een gangbare clausule 'where is, as is'. Dat bespaart hen een hoop kosten die ze zouden maken als ze het zelf zouden wegslepen. En alle beetjes helpen om de schatkist van de overheid te spekken.
Er lijkt me wel een intrigerend verhaal achter te zitten dat kan gebruikt worden door bvb. een thriller auteur. Idea

Sigaretten (smokkel) is al van alle tijden, zou inderdaad een prachtig verhaal van kunnen geschreven worden, of verfilmd. Maar dan zouden ze ook naar de West-Europese havens moeten afzakken om de realiteit te toetsen... Wink  

Inderdaad. Big Grin Nu ik eind van de maand op rust ga, het 2 zaken (scheepvaart - smokkel) betreft waar ik mee te maken gehad heb in mijn beroepsleven èn de factor Griekenland erbij komt.....

Neeeee, denk het niet. Het schrijverstalent ontbeert me waarschijnlijk. Smile
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Berichten in deze discussie
Zakynthos: tweede Panagiotis? - door Ger - 04 December 2014, 11:24
RE: Zakynthos: tweede Panagiotis? - door Patrick - 04 December 2014, 20:55
RE: Zakynthos: tweede Panagiotis? - door El Greco - 05 December 2014, 18:15
RE: Zakynthos: tweede Panagiotis? - door Patrick - 05 December 2014, 20:53

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)