Grieksegids nieuws
mooie bestemmingen Prinos Reizen in 2015
#3
(22 January 2015, 10:21)greece67 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik heb op de site gekeken maar volgens mij is deze nog niet helemaal klaar? Een beperkt aantal dagen dat je kan reizen, bijv. Atheense Riviera in september zijn maar 2 dagen te boeken?! Ik zie ook geen prijzen, je kan dan ook niet boeken. 

Vraag even de fysieke brochure aan, zit ook de complete prijslijst bij. Mooiste brochure die ik ooit heb gezien (ben bevooroordeeld, ben al op vakantie geweest met Prinos Cool  ). Vergelijk het niet met een Sunweb oid, gaat hierbij om persoonlijke begeleiding. Je hebt een bepaalde wens, neem contact op en ze doen er alles aan om het voor elkaar te krijgen. Kunnen veel touroperators nog een puntje aan zuigen! duimpie
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote


Berichten in deze discussie
mooie bestemmingen Prinos Reizen in 2015 - door metaxa - 01 January 2015, 12:30
RE: mooie bestemmingen Prinos Reizen in 2015 - door JohanV - 22 January 2015, 10:31
RE: mooie bestemmingen Prinos Reizen in 2015 - door Wim M - 22 January 2015, 17:56
RE: mooie bestemmingen Prinos Reizen in 2015 - door lucy - 23 January 2015, 00:30
RE: mooie bestemmingen Prinos Reizen in 2015 - door Margo - 23 January 2015, 12:57

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Nieuwe bestemmingen Ross Holidays metaxa 31 6.353 03 April 2024, 06:21
Laatste bericht: metaxa

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)