Grieksegids nieuws     
Lesbos mei of juni
#1
Huh

Hallo allemaal,

Ook ik denk erover na om naar Lesbos gegaan, al op meerdere plekjes geweest in Griekenland: Corfu, Samos, Kos en Parga en na het een en ander gezien en gehoord te hebben over Lesbos kan ik niet wachten om te gaan! Wel heb ik een dilemma waar jullie mij hopelijk mee kunnen helpen.

Ik kan óf vanaf 25 mei vakantie nemen of vanaf 22 juni, hoe is het weer over het algemeen eind mei? Is het dan wel al echt strandweer?Heeft iemand ervaring met de temperatuur in die periode? En hoe is het zeewater? Is de kans op regen dan groter? Waarschijnlijk willen we dan verblijven in Molyvos in Liokambi, heb daar goede verhalen over gelezen… Is het eind mei ook al gezellig druk of is het nog erg rustig?! De natuur zal heel waarschijnlijk wel wat mooier zijn in die periode.

Eind juni kan ik me voorstellen dat de temperaturen gewoon goed zijn, nog wel aangenaam of wordt het dan al snel te heet? En hoe is het in de avond is een vestje dan nog steeds nodig? En hoe is het dan met de drukte? Wat raden jullie aan?? Ook willen we daar een scooter huren, zelf heb ik wel mijn autorijbewijs maar verder nooit scooter gereden, is het scooterrijden goed te doen, of raden jullie het dan toch af? Kan iemand mij ook vertellen hoe het met het pijsniveau zit, ik kan me van Parga herinneren dat uit eten heel voordelig was, maar dat je in de supermarkt voor een halfje brood al snel 3,50 euro betaalde.. Hoe zit dat op Lesbos?

Tot nu toe is Parga bij ons nog steeds favoriet, maar als ik zo om me heen hoor en lees kan dat best wel eens anders gaan worden wanneer we op Lesbos zijn geweest! Iemand verder nog leuke tips?!

Ik weet het, een hele waslijst vragen, maar er is vast iemand die ze kan beantwoorden…

Alvast bedankt!

Groetjes, Linda
Quote


Berichten in deze discussie
Lesbos mei of juni - door Linda1302 - 02 January 2015, 08:35
RE: Lesbos mei of juni - door greece67 - 02 January 2015, 11:27
RE: Lesbos mei of juni - door Markos - 02 January 2015, 12:31
RE: Lesbos mei of juni - door JohanV - 02 January 2015, 12:58
RE: Lesbos mei of juni - door grek - 02 January 2015, 16:35
RE: Lesbos mei of juni - door Wim M - 02 January 2015, 22:46
RE: Lesbos mei of juni - door Martje - 04 January 2015, 20:34
RE: Lesbos mei of juni - door metaxa - 17 April 2018, 10:31
RE: Lesbos mei of juni - door Ernst - 17 April 2018, 12:47
RE: Lesbos mei of juni - door Markos - 18 April 2018, 10:46
RE: Lesbos mei of juni - door griekenlandganger - 24 April 2018, 13:47
RE: Lesbos mei of juni - door griekenlandganger - 28 April 2018, 11:23

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Stukle in Telegraaf dd 08 juni over Lesbos NikosMaria 9 10.865 10 June 2015, 10:39
Laatste bericht: NikosMaria

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)