Een eigen plekje op Oríste? Dat kan!
#1
Met de invoering van de nieuwe forumsoftware is er ook een aantal nieuwe functionaliteiten aan het forum toegevoegd.
Onder andere:

Vanaf nu is het voor elk lid mogelijk om een eigen 'stekkie' op Oríste te hebben. Die krijgt dan -binnen een bepaalde rubriek- een eigen 'subforum' dat zijn of haar naam -of een door de persoon zelf gekozen naam/onderwerp- draagt .
Bestaat een passende rubriek (nog) niet dan word deze natuurlijk aangemaakt.

Ik denk bijvoorbeeld aan schrijvers/schrijfsters die een eigen gedeelte van Oríste! willen gebruiken om hun verhalen-blogs-fotos-gedicht van de dag/week enz enz met de andere Griekenland-liefhebbers wil delen. Zo bereik je in één keer honderden Griekenland-fans.  Alléén de 'eigenaar' van dat subforum kan daar content aan toevoegen; uiteraard kunnen de andere leden er wel op reageren (maar dus niet zelf een discussie starten in dat subforum).

Ik weet niet of er behoefte aan bovenstaande mogelijkheid is; ik gooi alleen maar even een balletje op.
Interesse of meer info? Klik even op de 'contact'-button in de footer onderaan elke pagina.

NB: Om eventuele misverstanden te voorkomen: uiteraard is bovenstaand geheel gratis en zonder verdere verplichtingen. Alleen bedoeld om het forum nóg completer, leuker en interessanter te maken Smile .

Ger
Quote


Berichten in deze discussie
Een eigen plekje op Oríste? Dat kan! - door Ger - 04 January 2015, 19:03
RE: Een eigen plekje op Oríste? Dat kan! - door ElsR - 04 January 2015, 22:08
RE: Een eigen plekje op Oríste? Dat kan! - door Ger - 05 January 2015, 09:28
RE: Een eigen plekje op Oríste? Dat kan! - door Ger - 15 March 2015, 20:29

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Oriste nu ook via oriste.nl Ger 5 3.278 20 August 2021, 18:41
Laatste bericht: Ger
Information Een peiling / poll plaatsen, hoe doe ik dat? oriste 0 6.656 14 April 2012, 09:05
Laatste bericht: oriste
  Een eigen rubriek of blog op dit forum? oriste 4 6.801 19 February 2011, 16:22
Laatste bericht: oriste

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)