Zullen de Grieken van houding veranderen?
#1
Gisteren vroeg een collega of ik dit jaar nog wel naar Griekenland zou gaan en of ik niet 'bang' was. Ik begreep degene niet goed en zei dat ik misschien met de drachme moest gaan betalen maar dat ik die nog wel had liggen. ;) 
Zij bedoelde echter wat anders en vroeg of ik niet bang was dat de Grieken ons Hollanders zouden wegkijken vanwege Jeroen D. 
Interessante vraag, ik had er zelf nog niet over nagedacht. De laatste jaren lag de nadruk natuurlijk meer op een anti-Duitse houding dan een anti-Nederlandse.
Wij hebben er zelf nog niet mee te maken gehad en ik vond de mensen nog steeds even vriendelijk. 

Hoe denkt de Oriste bezoeker hierover en kunnen de in Griekenland wonende Nederlanders daar al wat over zeggen?

Van tevoren wil ik aangeven dat dit topic NIET bedoeld is voor politieke discussies, daar loopt Oriste momenteel al van over. 
Quote


Berichten in deze discussie
Zullen de Grieken van houding veranderen? - door Vito - 21 February 2015, 09:55
RE: Zullen de Grieken van houding veranderen? - door grek - 21 February 2015, 10:17
RE: Zullen de Grieken van houding veranderen? - door metaxa - 21 February 2015, 11:26
RE: Zullen de Grieken van houding veranderen? - door chris - 21 February 2015, 15:15
RE: Zullen de Grieken van houding veranderen? - door Nanny - 21 February 2015, 15:18
RE: Zullen de Grieken van houding veranderen? - door Nanny - 21 February 2015, 15:23
RE: Zullen de Grieken van houding veranderen? - door ElsR - 21 February 2015, 22:55

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Grieken zijn vossen/ zijn Grieken vossen? Wick 0 2.039 22 February 2012, 09:15
Laatste bericht: Wick
  Zullen de Grieken het dan toch weer doen? Alepoύ 3 4.209 11 March 2011, 09:00
Laatste bericht: Arthur

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)