Ingeborg Beugel
#1
Vanavond, donderdag 19 maart 2015, werd ingeborg Beugel wederom uitgenodigd als pleitbezorger voor de Grieken bij "Pauw" op NPO1.

Vooropgesteld dat ik dit bericht op persoonlijke titel schrijf:

ik heb diep respect voor Ingeborg Beugel. Telkens opnieuw neemt zij het op voor de Grieken in een tijd waarin een anti Griekse stemming ontstaat.

Tijdens de uitzending liet zij zich geen woorden in de mond leggen. Nam het op voor de Grieken maar verklaarde tevens dat zij niet onvoorwaardelijk achter hun acties staat. Zij probeerde een en ander in historisch perspectief te plaatsen: iets wat ikzelf ook middels een historisch column welke ruim 48 uur gekost heeft om te schrijven, ook geprobeerd heb te berwerkstelligen. Zonder historisch besef begrijp je een volk niet. Hoe kun je onder druk van tijd en kritiek begrip vragen voor de Grieken?  In noord Europa is Griekenland synoniem aan "Luilekkerland". In een anti Grieks klimaat het opnemen voor mede Europeanen die ver beneden de armoedegrens leven, verstoken zijn van alle medische zorg...ik heb diep respect voor haar!


[Afbeelding: 2hcf15h.jpg]
Quote


Berichten in deze discussie
Ingeborg Beugel - door Erwin - 20 March 2015, 02:14
RE: Ingeborg Beugel - door suzan - 20 March 2015, 09:19
RE: Ingeborg Beugel - door Bart0riste - 20 March 2015, 09:47
RE: Ingeborg Beugel - door Tzimis Bazoukas - 21 March 2015, 15:07
RE: Ingeborg Beugel - door Erwin - 21 March 2015, 16:27
RE: Ingeborg Beugel - door Tzimis Bazoukas - 22 March 2015, 11:38

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Ingeborg Beugel Aleko 6 5.632 26 September 2016, 10:16
Laatste bericht: Arthur
  Ingeborg Beugel over de laatste ontwikkelingen Irini45 2 2.795 28 September 2013, 23:10
Laatste bericht: Wilma

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)