Grieksegids nieuws
All-in abo
#1
Ik heb geen idee of het aan de Nederlanders wonende in het buitenland wordt verstrekt en of het vanuit het buitenland net zo werkt als hier in Nederland maar wil ik het hier toch vertellen.
Wij hopen komende maand weer voor een week of 10 met de camper naar Griekenland gaan maar zaten altijd met het gel.l Undecided zitten van een duur telefoonabonnement al dan niet aangevuld met een duur internetabonnement. Ik heb nu een abonnement op basis van fair use. Voor een bedrag van € 30,- per maand heb ik nu 3000min bellen, 3000smsjes en 10Gig internet gebruik, dit alles dus op van fair use. Ik maak deze hoeveelheden niet op Smile
Geen andere provider in Nederland die zoveel bied voor dit bedrag. De campergebruikers die met dit abonnement al in het buitenland zijn geweest zijn er over het algemeen lyries over.
De aanbieder:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Doe je voordeel er mee en kijk v.w.b. gebruik zeker bij de vragen onder "buitenland gebruik"
Tol's signatuur Pluk de dag
Vrijheid is met je camper in Griekenland rond touren
Quote


Berichten in deze discussie
All-in abo - door Tol - 26 March 2015, 20:23
RE: All-in abo - door ElsR - 27 March 2015, 10:25
RE: All-in abo - door Tol - 27 March 2015, 14:38
RE: All-in abo - door pia-will - 27 March 2015, 18:48
RE: All-in abo - door digiwalker - 28 March 2015, 12:39
RE: All-in abo - door Beems - 03 April 2015, 14:41
RE: All-in abo - door Tol - 03 April 2015, 13:39
RE: All-in abo - door digiwalker - 03 April 2015, 15:16

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)