24 July 2015, 19:34
E.e.a. getuigt van slecht ondernemersschap. Erger is nog dat Eagean door de advocaat van de gedupeerden zal worden aangeklaagd. Hellas Travel heeft een overeenkomst met Eagean en met haar klanten. Eagean heeft uitsluitend een overeenkomst met Hellas Travel. De klanten hebben een overeenkomst met Hellas Travel., niet met Eagean. Ik vind het verachtelijk dat een gerenommeerd bedrijf, dat op eigen kosten gestrande vakantiegangers al heeft teruggevlogen in een kwaad daglicht wordt gesteld. De geduppeerden hadden kunnen weten dat zij zaken deden met een bedrijf dat niet was aangesloten bij ANVR SGR en Calamiteitenfonds. Niet zeuren zou ik zegge, men wilde voor zo goedkoop mogelijk vliegen, dan kan dit het gevolg zijn.
Ik hoop dat een dergelijke ondernemer die met een slecht bedrijfsplan en minimale middelen nooit meer in staat gesteld wordt om een onderneming te beginnen en zodoende nieuwe slachtoffers kunnen worden voorkomen. Het gaat in dit geval om duurverdient spaargeld en een vakantie waar mensen een jaar naar toe leven. In mijn ogen zijn dit schurken, oplichters. Maar ook de integriteit van het betrokken advocaten kanntoor waag ik in twijfel te trekken. Het zou gelofwaardiger worden als het op basis van no cure no pay zou zijn. Ben geen deskundige maarik acht de kans dze zaak te winnen op een drachme, dus nihil.
Ik hoop dat een dergelijke ondernemer die met een slecht bedrijfsplan en minimale middelen nooit meer in staat gesteld wordt om een onderneming te beginnen en zodoende nieuwe slachtoffers kunnen worden voorkomen. Het gaat in dit geval om duurverdient spaargeld en een vakantie waar mensen een jaar naar toe leven. In mijn ogen zijn dit schurken, oplichters. Maar ook de integriteit van het betrokken advocaten kanntoor waag ik in twijfel te trekken. Het zou gelofwaardiger worden als het op basis van no cure no pay zou zijn. Ben geen deskundige maarik acht de kans dze zaak te winnen op een drachme, dus nihil.