Aankoop nieuwe wagen
#14
(19 October 2015, 19:40)de machinist schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Persoonlijk zou ik voor een paar maanden per jaar zeker GEEN nieuwe auto kopen,maar een goede gebruikte Big Grin
De goedkoopste zijn de grotere modellen die wat duurder in de wegen belasting zitten, zoals de 1.6 en grotere motoren. Huh
Zelf doe ik voor mensen hier, dat ik hun haal en breng op de luchthaven met hun eigen auto, dan hoef je geen taxi te bestellen ,
het zou wel toevallig zijn dat je, je eigen auto kan stallen bij kennissen die vlakbij een luchthaven woont, maar dan zit je nog met
je keuze vast dat je WEL op DIE luchthaven moet vliegen. Idea

2 Engelse zijn al bij Chania luchthaven hun nummerplaten kwijt geraakt, verkeerd parkeren, afhalen op het politie bureau tegen betaling...
Ook heb ik van een Hollander gehoord, die zijn auto heeft terug gereden naar Nederland, dat hij al 2 x is aangehouden, omdat hij te lang
met de auto in de rondte reed zonder deze in te voeren, omdat hij AL een retour ticket kon overleggen is de auto NIET in beslag genomen.
Bij de haven politie in Rethymon staan een paar Roemeense en Bulgaarse auto's, die NIET waren ingevoerd, de boete en invoer kosten zijn zo
hoog dat zij er maar vanaf zien, en er afstand van hebben gedaan.
Geloof dat het de beste oplossing is om een auto hier te kopen, want op en neer rijden is ook kostbaar en als je NIET op bepaalde datum vast
geprikt zit, kan je altijd naar super deals kijken en op en neer vliegen,  het is maar net wat je wilt.

We moeten hier ook nog wel een wagen gebruiken natuurlijk. Probleem is, wanneer je er ook nog eentje hebt op Kreta moet deze inderdaad gestald worden op of in de buurt van N. Kazantzakis. Een tweede occasie wagen op Kreta voor 2 x 3 maanden ongeveer + stalling gaat ook wel wat geld kosten. Mmmm allemaal zaken om over na te denken. Knopen doorhakken gaan we sowieso moeten doen.  Dodgy
Quote


Berichten in deze discussie
Aankoop nieuwe wagen - door El Greco - 17 October 2015, 19:19
RE: Aankoop nieuwe wagen - door El Greco - 17 October 2015, 20:09
RE: Aankoop nieuwe wagen - door Jef Dockx - 17 October 2015, 21:32
RE: Aankoop nieuwe wagen - door El Greco - 18 October 2015, 13:43
RE: Aankoop nieuwe wagen - door kritikaster - 17 October 2015, 22:50
RE: Aankoop nieuwe wagen - door TreinopStad - 18 October 2015, 07:49
RE: Aankoop nieuwe wagen - door El Greco - 18 October 2015, 13:56
RE: Aankoop nieuwe wagen - door Jef Dockx - 18 October 2015, 18:26
RE: Aankoop nieuwe wagen - door El Greco - 19 October 2015, 18:19
RE: Aankoop nieuwe wagen - door Arthur - 19 October 2015, 12:25
RE: Aankoop nieuwe wagen - door El Greco - 19 October 2015, 18:20
RE: Aankoop nieuwe wagen - door Nanny - 19 October 2015, 17:03
RE: Aankoop nieuwe wagen - door TreinopStad - 19 October 2015, 19:40
RE: Aankoop nieuwe wagen - door El Greco - 19 October 2015, 20:15

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)