Postzegels, munten en bankbiljetten
#1
Kalimera,
Zo een klein jaartje niets van mij laten horen, zat er een beetje door heen.
Maar nu weer met volle moed er tegen aan!
Postzegels, munten en bankbiljetten verzamelen uit Griekenland, mijn passie!

Ik hoop dat iedereen weer in de gelegenheid is geweest om naar hun geliefde Griekenland te gaan of er nog zijn.
Ik zelf ben 3 weken op de Peloponnesos geweest en ga in November naar Athene en wel naar een echte postzegelbeurs 'Notos 2015".

Postzegels uit Griekenland zijn nog steeds welkom ook de Griekse ansichtkaarten die misschien wel weg gegooid worden.

Fijne dag

Eugene


Ingesloten bestanden Thumbnail(s)
   
Eugene's signatuur Verzamelaar van Griekse postzegels (ελληνικά γραμματόσημα), Griekse bankbiljetten en Griekse munten

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Berichten in deze discussie
Postzegels, munten en bankbiljetten - door Eugene - 21 October 2015, 12:21

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Persoonlijke (Griekse) postzegels Eugene 3 4.730 13 April 2016, 10:31
Laatste bericht: Eugene
  Postzegels Eugene 12 10.695 11 April 2016, 22:25
Laatste bericht: Eugene
  Munten Eugene 0 4.401 13 November 2014, 15:20
Laatste bericht: Eugene
  Bankbiljetten Eugene 10 10.045 07 October 2014, 17:28
Laatste bericht: Jef Dockx
  Postzegels Santorini Eugene 0 4.432 28 August 2014, 11:02
Laatste bericht: Eugene

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)