Verhuizen naar Griekenland/verhuiskosten
#14
Goede avond Ger

Kan begrijpen dat je als transportbedrijf je niet bezig gaat houden met shipping, ieder zijn vak, daar heb je gelijk in, schoenmaker blijf bij de lees. Big Grin
Dus kan ik nu rustig hier schrijven met wie ik de container heb laten boeken bij MSC, nl.    
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Zij regelen alles incl. douane papieren. Big Grin
Maar het is wel belangrijk dat je GOEDE informatie geef voor een offerte, zij doen, dus NIET een container laden en/of spullen verpakken.
Door mijn jaren lange ervaring in de haven is het voor mij persoonlijk een fluitje van een cent, heb dan ook NIKS vast gezet in de container,
maar goed stuwen is niet voor iedereen een dagelijkse bezigheid.

Jan en Saskia,
misschien is het een idee om dat andere stel te vragen of dat zij nog meer spullen uit NL willen hebben, dan kan je de kosten delen. 
Zelf had ik ook maar 20m3  en die andere 10 verkocht aan een ander,  zomaar een idee! Idea
succes ermee
Quote


Berichten in deze discussie
Verhuizen naar Griekenland/verhuiskosten - door jansas - 23 October 2015, 18:14
RE: Verhuizen naar Griekenland/verhuiskosten - door chris - 23 October 2015, 19:07
RE: Verhuizen naar Griekenland/verhuiskosten - door Ger - 23 October 2015, 19:28
RE: Verhuizen naar Griekenland/verhuiskosten - door Chiel - 23 October 2015, 19:59
RE: Verhuizen naar Griekenland/verhuiskosten - door Beems - 23 October 2015, 21:27
RE: Verhuizen naar Griekenland/verhuiskosten - door ATHL - 24 October 2015, 17:03
RE: Verhuizen naar Griekenland/verhuiskosten - door ATHL - 25 October 2015, 20:52
RE: Verhuizen naar Griekenland/verhuiskosten - door TreinopStad - 25 October 2015, 22:24

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)