Dreambox met Technisat Multyantenne
#6
(20 November 2015, 20:20)Dreambox schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Op de kanalenlijst zie ik bij de griekse kanalen (BISS) is gecodeerd.

Is dit een soort encryptie? en kan ik deze met de dreambox dan wel ontvangen ?
Ja, dat is inderdaad een encryptie-systeem Costa. Zie wikipedia:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Het is echter een vrij eenvoudig te omzeilen coderingssysteem waardoor veel satelliet-hobbyisten er gebruik van maken.
Ik zelf heb geen ervaring met Dreamboxen maar het lijkt me dat de benodigde keys -die je op oneindig veel websites kunt vinden- ook in een Dreambox zijn te plaatsen. Google maar eens op "BISS-keys" en je krijgt ellenlange lijsten met keys voor de meest verschillende zenders.
Ik zou je adviseren om eens bij een Dreambox-forum te kijken; daar staat vast wel hoe je te werk moet gaan als je dat wilt doen. Bovendien lezen en schrijven daar erg veel satelliet-hobbyisten mee en krijg je ongetwijfeld antwoord op je Dreambox-vragen. Er zullen zeker leden zijn die dezelfde Dreambox als jij hebben dus dat zit wel goed.

Ik wil er wel met klem op attenderen dat het bekijken van auteursrechtelijk beschermde programma's niet is toegestaan.
Quote


Berichten in deze discussie
Dreambox met Technisat Multyantenne - door Dreambox - 15 November 2015, 19:41
RE: Dreambox met Technisat Multyantenne - door Ger - 15 November 2015, 20:23
RE: Dreambox met Technisat Multyantenne - door Dreambox - 16 November 2015, 09:41
RE: Dreambox met Technisat Multyantenne - door Ger - 16 November 2015, 10:03
RE: Dreambox met Technisat Multyantenne - door Dreambox - 20 November 2015, 20:20
RE: Dreambox met Technisat Multyantenne - door Ger - 20 November 2015, 21:00
RE: Dreambox met Technisat Multyantenne - door Dreambox - 24 November 2015, 10:05
RE: Dreambox met Technisat Multyantenne - door Ger - 24 November 2015, 10:15
RE: Dreambox met Technisat Multyantenne - door Dreambox - 24 November 2015, 14:39
RE: Dreambox met Technisat Multyantenne - door Ger - 24 November 2015, 15:33

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  ik zoek griekse nova pakket voor mijn dreambox met cccam xristos 0 2.812 24 August 2012, 22:24
Laatste bericht: xristos
  Technisat Multytenne voor Hotbird? panosnl 11 13.980 22 July 2010, 19:20
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)