Service OTE
#1
Goede middag

Hier wil even het relaas doen van "even " een nieuwe router halen bij de OTE,,,,   gelijk een waarschuwing aan andere dit OOK een probleem hebben / krijgen met hun router.

Gisteren avond gaf de router dus de geest.
Ok, vanmorgen naar Germanos, tevens een onderdeel van OTE in het dorp verderop.
Na netjes op mijn beurt gewacht te hebben werd ik vriendelijk te woord gestaan door het personeel,
heeft u ook met de service lijn gebeld.... Nee, want hij is gewoon kapot....
Moet u WEL doen, nou gelijk in de winkel met de mobiel.... NEEN, dat gaat niet, MOET thuis vanaf de huislijn gebeuren.
OK, naar huis,  gebeld, alles weer moeten aansluiten want zij kunnen vanuit Athene misschien die probleem oplossen...
Nou mooi niet, gaat u maar naar de winkel , ik zet in de computer een bericht dat u kosteloos deze kunt omruilen.
Dus weer naar de shop, zij kijkt op het scherm, geen probleem.... nou ja,  met dit nieuwe  type zijn wel problemen voor gekomen,
laat ik het EERST checken voordat u het meeneemt.   Heel netjes, aangesloten, wit lampje brandt. Big Grin
Nu had de service man al gezegd, bij de nieuwe EERST 10 minuten aan laten staan, dan de computer op starten.
Zo gezegd zo gedaan,  rood lampje,  druk op schakelaar draadloos....niks, nade noppes..... nog even wachten, 20 minuten, 30 minuten.
Checken met de computer, verbinding maken, gaan niet, niks , nada noppes.
Weer de service afdeling bellen, had stom toevallig dezelfde persoon, Oh u heeft een nieuwe... wat voor kleur heeft het lampje....ROOD,  
OH... dan heeft u een FOUT exemplaar meegekregen.... Angry 
Ik zet het in de computer, ga maar weer ruilen....
In de winkel aangekomen.... U alweer hier... ja ik vindt het netjes dat u van te voren heeft gekeken of hij werkt, maar thuis dus NIET....
Weer een nieuwe gekregen... aangesloten ... weer wit lampje... ja maar NU de telefoon lijn aansluiten en dan.......
Dan hebben wij een probleem in de winkel kan dat NIET...  Huh  nou vraag ik je.... OTE/GERMANOS, waar de telefoon lijn NIET geschikt is
voor het aansluiten van een modus die zij WEL verkopen.....??????
Maar na 2 minuten gingen er meer lampjes WIT branden, iets wat thuis NIET gebeurde.
Alleen vertelde de verkoper dat zij NIET 2 x op één dag een nieuwe mogen meegeven.... dat is dan weer het voordeel van een klein dorp
... ik verander het morgen wel in de computer neem maar mee, en hopelijk meer geluk.

Nu net thuis aangesloten.... en je raad het al.... anders staat dit bericht NIET hier..... alles werkt perfect... Big Grin
Quote


Berichten in deze discussie
Service OTE - door TreinopStad - 30 November 2015, 15:02
RE: Service OTE - door chris - 30 November 2015, 15:14
RE: Service OTE - door Patrick - 30 November 2015, 15:17
RE: Service OTE - door Bouboulina - 30 November 2015, 15:23
RE: Service OTE - door kritikaster - 30 November 2015, 16:32
RE: Service OTE - door Berendw - 30 November 2015, 17:06
RE: Service OTE - door Patrick - 30 November 2015, 17:27
RE: Service OTE - door kritikaster - 30 November 2015, 17:52
RE: Service OTE - door Patrick - 30 November 2015, 17:58
RE: Service OTE - door TreinopStad - 01 December 2015, 08:01
RE: Service OTE - door Computer Boy - 01 December 2015, 09:13
RE: Service OTE - door TreinopStad - 01 December 2015, 10:46
RE: Service OTE - door ElsR - 01 December 2015, 10:53
RE: Service OTE - door Beems - 01 December 2015, 20:21
RE: Service OTE - door chris - 01 December 2015, 20:37
RE: Service OTE - door Computer Boy - 02 December 2015, 11:44
RE: Service OTE - door Vito - 02 December 2015, 13:36
RE: Service OTE - door Beems - 04 December 2015, 16:37
RE: Service OTE - door Xander - 02 December 2015, 13:56
RE: Service OTE - door Karidiès - 04 December 2015, 22:42

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Prima service Aegean/Olympic johan 1 842 09 June 2022, 18:57
Laatste bericht: Patrick

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)