Nieuwe Griekenland fan
#1
Hallo,

Ik heb Griekenland, Kreta pas sinds april dit jaar ontdekt. En ik ben op slag verliefd geworden op het eiland, de mensen, de zee!!
Ik zit ook niet heel vaak op forums, dus vergeef mij als ik iets verkeerd doe of dubbel plaats oid. Zitten jullie hier al lang, wonen veel van jullie in griekenland?

Tevens wil ik hier graag direkt een oproep plaatsen;

Graag zou ik o.a in contact komen met mensen die voor langere tijd in Zuid-Kreta verblijven of daar zelfs permanent wonen. Of mensen die veel van contacten hebben daar. Ik zoek namelijk en woning voor een 2 a 3 maanden tegen een lokale huurprijs per maand, dus geen vakantie woning oid.
Wie o wie weet iets?

Deze zomer zou ik graag voor 2 a 3 maanden teruggaan naar Kreta om bij te komen van een burn-out... (periode juli -sept/okt)
Ik zoek bij voorkeur een plekje in zuid-Kreta (liefst omgeving Matala, Pitsidia, Kamilari etc, maar sta open voor andere plekken in het zuiden) waar ik met mijn twee poesjes heen kan. Graag woning/appartement/studio (voor 1 persoon, hoeft dus niet groot te zijn) met prive tuin/terras/balkon of beetje natuur om het huis heen.  Met op loop en/of fietsafstand van zee, supermarkt, restaurantje, want ik heb geen rijbewijs. Evt met Openbaar vervoer.
Door omstandigheden heb ik helaas een klein budget. Ik zoek dus zeker geen vakantie woning, maar iets voor langere tijd voor 200-250 (max 300) euro per maand. 
Is dit haalbaar?
Wie van jullie weet wat of kan me verder helpen?
Quote


Berichten in deze discussie
Nieuwe Griekenland fan - door Eenhoorn - 18 June 2016, 12:34
RE: Nieuwe Griekenland fan - door kritikaster - 18 June 2016, 17:30

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)