Niet bang zijn, de forumleden bijten niet
#13
Bedankt voor je tips Tina, ik ga me er zeker de komende tijd in verdiepen. Is ook leuke materie om op een Griekse strandje onder het genot van een koel drankje eens rustig te verwerken.

(26 July 2010, 09:13)Tina schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Zeker voor eentje die, zoals dat in mooi marketingjargon heet, een beetje traffic op zijn site wil genereren.;)

Wat die "traffic" betreft: in tegenstelling tot veel andere sites is dat in mijn geval niet zo'n issue. Ik word namelijk niet per "hit" betaald omdat er hier bewust helemaal geen Google-ads en meer van dat soort storende factoren aanwezig zijn. Ik hoef en wil er helemaal niets aan verdienen, het is voor mij alleen maar een ietwat uit de hand gelopen hobby. Maar extra belangstelling, leden én soms wat waardering daar kan geen Google tegenop wat mij betreft. Als ik op een avond naar de statistieken kijk en zie dat er een paar honderd bezoekers even naar binnen hebben gekeken maakt dat héél stiekum toch een groot gedeelte van m'n dag goed ;)

Ger
Quote


Berichten in deze discussie
RE: Niet bang zijn, de forumleden bijten niet - door Ger - 26 July 2010, 09:30

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)