11 July 2018, 08:32
Mijn vrouw is mindervalide en slecht te been. De bezorgdheid om de klanten in Zaventem (Brussel) kan niet echt positief genoemd worden.
Bij de vraag om een rolstoel zou ze moeten aanschuiven aan de voorziene balie. Gezien de massa volk, heeft ze dan maar geopteerd om op eigen kracht de terminal langzaam door te pikkelen.
Bij de douane stonden 2 veiligheidsagenten toe te kijken terwijl ze sukkelde, ... geen enkele reactie van hen. De "shortlane" werd haar niet aangeboden, dus maar strompelend aanschuiven in de file. Haar loopstok moest ze afgeven om door de scanner te strompelen.
Achteraf heb ik een mail verstuurd naar de luchthaven maar deze bleef totaal onbeantwoord!
Klantendienst is dus ver te zoeken!!!
In Athene een veel positiever verhaal. Zij werd plots spontaan aangesproken door een vriendelijke medewerkster. Deze liet onmiddellijk een aparte douanepost openen waardoor zij niet moest aanschuiven. Haar kruk diende ze niet af te geven waarbij de douane zei dat ze haar wel met de hand gingen controleren.
Op het vliegtuig werd haar onmiddellijk twee kussens aangeboden om haar been te laten rusten. De cabin crew heeft haar constant aangesproken en gevraagd of alles naar wens was.
Op ons eiland aangekomen mocht ze blijven zitten in het vliegtuig en werd ze, zonder enige reservatie, met een rolstoel van het toestel gehaald. Ikzelf diende me geen zorgen te maken en haar enkel opwachten aan de uitgang.
Een kwartiertje later kwam een vriendelijke man aangereden met mijn vrouw die haar zelfs hielp in de wagen te stappen.
Dit is dienstverlening waar ze in België nog veel van kunnen leren!
Bij de vraag om een rolstoel zou ze moeten aanschuiven aan de voorziene balie. Gezien de massa volk, heeft ze dan maar geopteerd om op eigen kracht de terminal langzaam door te pikkelen.
Bij de douane stonden 2 veiligheidsagenten toe te kijken terwijl ze sukkelde, ... geen enkele reactie van hen. De "shortlane" werd haar niet aangeboden, dus maar strompelend aanschuiven in de file. Haar loopstok moest ze afgeven om door de scanner te strompelen.
Achteraf heb ik een mail verstuurd naar de luchthaven maar deze bleef totaal onbeantwoord!
Klantendienst is dus ver te zoeken!!!
In Athene een veel positiever verhaal. Zij werd plots spontaan aangesproken door een vriendelijke medewerkster. Deze liet onmiddellijk een aparte douanepost openen waardoor zij niet moest aanschuiven. Haar kruk diende ze niet af te geven waarbij de douane zei dat ze haar wel met de hand gingen controleren.
Op het vliegtuig werd haar onmiddellijk twee kussens aangeboden om haar been te laten rusten. De cabin crew heeft haar constant aangesproken en gevraagd of alles naar wens was.
Op ons eiland aangekomen mocht ze blijven zitten in het vliegtuig en werd ze, zonder enige reservatie, met een rolstoel van het toestel gehaald. Ikzelf diende me geen zorgen te maken en haar enkel opwachten aan de uitgang.
Een kwartiertje later kwam een vriendelijke man aangereden met mijn vrouw die haar zelfs hielp in de wagen te stappen.
Dit is dienstverlening waar ze in België nog veel van kunnen leren!