Cursus VakantieGrieks op Facebook
#1
Cursus VakantieGrieks op Facebook van 25 juni - 29 juni.
Wat een enthousiasme in de groep Μιλάω Ελληνικά op facebook, toen ik vroeg of ze het leuk vonden.
Woensdagmiddag bedacht en de eerste inschrijvingen zijn nu al binnen.
Hoe leuk is het als je in je vakantie in Griekenland al wat Grieks kunt spreken.
Wat leer je? Dagelijkse Griekse gesprekjes voeren met voorbeeldzinnen. Je krijgt geen grammatica. Wel veel dialoogjes en voorbeelden en alles op video voor de uitspraak en iedere dag een live-uitzending van mij voor vragen en tips.

Onderwerpen die aan bod komen:

*dagelijkse uitdrukkingen
*antwoord op de vele vragen die Grieken je stellen
* eten en drinken bestellen in het Grieks en in een winkel iets kopen
* getallen en prijzen, afrekenen
* dagen van de week
* de weg vragen, vragen over reizen
* in het hotel iets vragen
Alle lessen zullen op een PDF staan en in video’s en ik zal iedere dag live zijn in de groep en iets uitleggen en antwoorden op vragen.
De lessen zijn in het Grieks en fonetisch, dus als je nog niet zo goed Grieks kunt lezen, kun je fonetisch lezen om de juiste uitspraak te oefenen. In een aantal filmpjes staan de zinnen en woorden wel Grieks geschreven, maar dan kun je de PDF erbij gebruiken. In de live uitzendingen ga ik ook met je oefenen in lezen en antwoorden.
Dat alles in 1 week voor maar € 25,- ( incl. BTW)
De lessen blijven de hele zomer staan, zodat je nog kunt herhalen. Je kunt dus ook vanaf je vakantieadres in Griekenland meedoen, want alles staat online in de facebookgroep.
Lees alles op de website, waar je je ook in kunt schrijven:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Karidiès's signatuur Karen Agrafiotis - de Vries
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Quote


Berichten in deze discussie
Cursus VakantieGrieks op Facebook - door Karidiès - 22 June 2018, 18:18

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Cursus VakantieGrieks 19-25 maart Karidiès 0 1.016 25 February 2022, 09:34
Laatste bericht: Karidiès
  VakantieGrieks 9-15 mei Karidiès 0 1.009 29 April 2021, 18:17
Laatste bericht: Karidiès
  Cursus VakantieGrieks Karidiès 1 1.249 01 April 2020, 10:01
Laatste bericht: Natalie66
Video Filmpje over VakantieGrieks Karidiès 0 791 17 July 2019, 08:36
Laatste bericht: Karidiès
  Cursus VakantieGrieks 20-27 juli Karidiès 0 811 09 July 2019, 08:17
Laatste bericht: Karidiès
  Grieks leren op Facebook Karidiès 0 1.864 13 May 2017, 09:19
Laatste bericht: Karidiès
  facebook-pagina Dat is Grieks voor mij petra mens-omtzigt 2 3.085 23 March 2013, 08:09
Laatste bericht: Petra
  Werkwoorden via Twitter - Facebook petra mens-omtzigt 5 3.482 18 February 2013, 13:16
Laatste bericht: petra mens-omtzigt
  Griekse taal op Twitter en Facebook Karidiès 6 5.210 30 July 2012, 08:06
Laatste bericht: Karidiès

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)