23 June 2016, 22:44
(21 June 2016, 18:33)metaxa schreef:
(21 June 2016, 18:08)El Greco schreef:
(21 June 2016, 07:24)metaxa schreef:
Gisteravond 1 koffer bezorgt ipv 2 door koerier die enkel frans sprak,
en dat is nou net de taal die wij niet machtig zijn ,dus wachten wij het
weer maar af
Tja, ik denk ook dat je hem moeilijk kon zien staan in het donker...
Heb je de laatste link nog geprobeerd via die website en dan door gelinkt?
het was gelukkig lang licht gisteravond,vanmorgen telefoontje uit brussel tweede koffer
wordt in de late middag bezorgt,laatste link nog geprobeert,maar kwam bij de klm uit
wat verstaan ze in belgie onder late middag? in ieder geval bedankt voor je hulp
Ja dat klopt maar dat maakt niet uit. Gewoon op: "volg uw vertraagde bagage" klikken en dan kom je automatisch op het wereldwijde "verloren bagage site" zoals in mijn allereerste link bedoeld. Vervolgens je naam en referentiecode inbrengen en klaar is kees.
Ondertussen zal het wel (hopelijk) in orde gekomen zijn, ook met je tweede bagagestuk. (verschieten ze toch weer even dat er veel nutteloos verkeer op de baan is en dubbele kosten hebben voor de luchtvaartmaatschappij) onbegrijpelijk maar we (er)kennen het.