Te huur Kranidi Peleponnesos Appartementen.
#6
(31 January 2019, 20:47)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(31 January 2019, 19:37)kanalaki19 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Denk jij dan dat ie dat zelf betaald??
Hahaha, de goede man krijgt AL zijn geld van ons; dus alle verbouwingen en aankopen betalen wij, word een wakker!

En wat dan nog???

Ik vind het ook niet meer van deze tijd dat er een familie is die op kosten van de belastingbetaler leeft zoals bijvoorbeeld ook in België. In vergelijking met Nederland krijgen in België nog meer leden een jaarlijkse dotatie. 
Vorig jaar bijvoorbeeld kostte de monarchie aan de Belgische belastingbetaler maar liefst 36.406.000 euro. Dan vraag ik mij af: "Is het nu echt nodig dat het zoveel is?"
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Berichten in deze discussie
RE: Te huur Kranidi Peleponnesos Appartementen. - door Patrick - 31 January 2019, 21:43
RE: Te huur Kranidi Peleponnesos Appartementen. - door Ger - 02 February 2019, 15:25

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)