Grieksegids nieuws
Zaventem
#8
(28 February 2019, 18:51)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(28 February 2019, 15:59)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Lopen is geen punt, ik neem het nog op tegen veel jongere mensen en vooral in de bergen.
Ik vond het een chaos, de afhalers mochten niet meer voor de deur even parkeren om de passagiers uit te laten of af te halen, dat was wel vlak na de aanslag, toen stond de bewaking rijen dik met kalashnikov's klaar.
Geef mij dan toch maar de kleinere vliegvelden, bijv Luik of Maastricht, mooi dichtbij voor mij.

In de "drop off" zone krijg je nu nog maximaal 10 minuten. Daarna => betalen.

Je mag er maar 10 minuten stilstaan en als chauffeur mag je de wagen niet verlaten. Wie langer dan 10 minuten stilstaat in de drop-off zone, zal daarvoor een vergoeding moeten betalen van €10 + €2 per bijkomende minuut (meer
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




). Bestuurders kunnen ook maximaal 1 keer per uur gebruik maken van de gratis 10 minuten op de drop-off zone. 


Zie
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Dat noem ik schofterig, hoe klop ik zoveel mogelijk geld uit de zakken van de reiziger.
Voor mij geen Brussel meer.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote


Berichten in deze discussie
Zaventem - door Arthur - 28 February 2019, 14:18
RE: Zaventem - door Patrick - 28 February 2019, 14:45
RE: Zaventem - door El Greco - 28 February 2019, 15:07
RE: Zaventem - door metaxa - 28 February 2019, 15:30
RE: Zaventem - door El Greco - 28 February 2019, 22:44
RE: Zaventem - door Arthur - 28 February 2019, 15:59
RE: Zaventem - door Patrick - 28 February 2019, 18:51
RE: Zaventem - door Arthur - 28 February 2019, 19:07
RE: Zaventem - door JohannesGR - 28 February 2019, 17:59

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  info vliegveld Zaventem Arthur 9 3.239 23 October 2017, 13:45
Laatste bericht: Patrick

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)