Costa-Gravas gaat nieuwe film regisseren
#6
(15 April 2019, 17:53)Tzimis Bazoukas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




omdat de subsidie van zijn film een negatieve lading heeft genomen in griekenland ,en ik zie dat hier ook opmerkelijk wordt gevonden, ik moet zeggen dat bij de meeste europese films aan het einde bij de aftiteling vaak kom je de namen van veel culturele instellingen van europese landen of grote europese zenders, dat zetten ze ook niet voor niks ,er is altijd subsidie van landelijke instellingen anders zijn wij alleen overgelaten aan Hollywood .
kenende de andere films van Gavras , en gezien de keuze aan spelers in zijn film, twijfel ik persoonlijk niet aan het niveau van zijn nieuwe film.

Ik vind het opmerkelijk dat een subsidie gegeven werd omdat het boek heel kritisch is over sommige leden van de regering. Kwatongen beweren dat dit is om onrechtstreeks een beetje censuur te kunnen uitoefenen. Maar daar geloof ik niks van. Ik denk dat Costa Gravas ook iemand is die het niet zou toelaten dat er ook maar het minste beetje aanzet tot censuur zou zijn.
Ik kijk er wel uit om die film te zien.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Berichten in deze discussie
RE: Costa-Gravas gaat nieuwe film regisseren - door Patrick - 15 April 2019, 20:40
RE: Costa-Gravas gaat nieuwe film regisseren - door Patrick - 02 September 2019, 13:03
RE: Costa-Gravas gaat nieuwe film regisseren - door Viviane - 02 September 2019, 16:23
RE: Costa-Gravas gaat nieuwe film regisseren - door Patrick - 02 September 2019, 17:42
RE: Costa-Gravas gaat nieuwe film regisseren - door Viviane - 02 September 2019, 18:50
RE: Costa-Gravas gaat nieuwe film regisseren - door metaxa - 03 September 2019, 11:49
RE: Costa-Gravas gaat nieuwe film regisseren - door Markos - 03 September 2019, 12:05
RE: Costa-Gravas gaat nieuwe film regisseren - door cors - 05 September 2019, 18:23
RE: Costa-Gravas gaat nieuwe film regisseren - door Aleko - 06 September 2019, 16:07
RE: Costa-Gravas gaat nieuwe film regisseren - door Arthur - 06 September 2019, 16:58
RE: Costa-Gravas gaat nieuwe film regisseren - door Aleko - 07 September 2019, 15:30

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Nieuwe film: "Kythera mon Amour". Ger 0 2.276 21 September 2016, 19:08
Laatste bericht: Ger
  Nieuwe film van Yorgos Lanthimos: The Lobster Ger 1 2.974 20 March 2016, 08:58
Laatste bericht: Dirk
  Nieuwe film: Akadimia Platonos Ger 0 2.634 17 July 2010, 13:39
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)