Opvolging recepten ivm stoppen Oriste
#1
Hallo allemaal,

Nu Oriste gaat stoppen, heb ik een aantal vragen gekregen of ik verder ga met de recepten. Aangezien ik er veel plezier in heb gehad de afgelopen jaren, wil ik dat zekers doen. De vraag is nog even hoe. Ik ga bij mijn schoonzoon na wat de beste optie is (hij is ICT er), een blog, of website of een andere manier. Ik heb ook alweer een aantal recepten van de afgelopen twee maanden klaar liggen.
Voor diegenen die niet alleen de recepten maar ook de postings eromheen willen bewaren is de eenvoudigste manier om in Google Chrome op de pagina van een gepost recept te gaan staan, dan Ctrl + P intoetsen en in het scherm wat opent kiezen voor opslaan als PDF. Dan kan je de volledige post op je computer opslaan.
Tot het moment dat ik een blog of wat dan ook opstart, wil ik met alle liefde de recepten van de gerechten die ik maak via de mail versturen aan diegenen die daarin geinteresseerd zijn. Schroom dus niet om je emailadres door te geven via jfvroomen@gmail.com Zo kom je ook te weten wanneer ik weer online ben met de recepten.
Ik zal Oriste echt ontzettend gaan missen, het maakt op een gegeven moment onderdeel van je leven uit. Ik kan me voorstellen dat het voor Ger een ontzettend moeilijke tijd is geweest om tot een voor hem juiste keuze te komen!

Voor iedereen mooie feestdagen en een voorspoedig 2020 gewenst!

Johan
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote


Berichten in deze discussie
Opvolging recepten ivm stoppen Oriste - door JohanV - 16 December 2019, 12:08
RE: Opvolging recepten ivm stoppen Oriste - door Ger - 16 December 2019, 13:00
RE: Opvolging recepten ivm stoppen Oriste - door JohanV - 16 December 2019, 17:05
RE: Opvolging recepten ivm stoppen Oriste - door messara - 16 December 2019, 13:38
RE: Opvolging recepten ivm stoppen Oriste - door metaxa - 16 December 2019, 14:00
RE: Opvolging recepten ivm stoppen Oriste - door Goedas - 16 December 2019, 14:22
RE: Opvolging recepten ivm stoppen Oriste - door ostria - 16 December 2019, 15:12
RE: Opvolging recepten ivm stoppen Oriste - door Aleko - 16 December 2019, 18:07
RE: Opvolging recepten ivm stoppen Oriste - door Patrick - 16 December 2019, 22:48
RE: Opvolging recepten ivm stoppen Oriste - door Piepa - 16 December 2019, 18:15
RE: Opvolging recepten ivm stoppen Oriste - door JohanV - 19 December 2019, 00:58
RE: Opvolging recepten ivm stoppen Oriste - door Wilma - 20 December 2019, 02:48

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)