Fodelianakis olijfolie                 
Oproep Redigeren/vertalen
#6
Lieve, Lieve mensen, bedankt voor jullie reactie.
Natuurlijk weet ik dat je voor professioneel werk professionele mensen nodig heb.
Ik heb al een aantal mensen die mij helpen met mijn teksten, onder de bovengenoemde condities.
Ik wil het aantal mensen dat mij helpen, uitbreiden, zodat die mensen niet altijd belast worden.
Maak kijk eens naar de site en lees de site eens, het gaat hier niet om een professionele site.
Ik woon in een huis van 260 jaar oud, met oude ovens en een ouzo stokerij van die leeftijd.
Dat moet ik onderhouden en daar is geld voor nodig, dat komt gedeeltelijk uit het geven van workshops Grieks koken (en stoken maar daar moet ik voorzichtig mee zijn).
De site is in eerste instantie bedoeld als naslagwerk voor mensen die een van de workshops gevolgd hebben.
De recepten zijn slechts een onderdeel van de site ( en het zijn geen op zichzelf staande recepten) , het belangrijkste deel, de historie van het gebied waar ik woon, de gerechten, de drank soorten en het stoken daar van, moet weer op de site komen en daar ben ik druk mee bezig.

Met recepten over: versgemalen zwarte mensen?, helpen jullie mij niet, van zulke reacties word ik alleen maar verdrietig.

Eddy
Quote


Berichten in deze discussie
Oproep Redigeren/vertalen - door eddyhopoulos - 08 November 2010, 09:10
RE: Oproep Redigeren/vertalen - door Aleko - 08 November 2010, 15:02
RE: Oproep Redigeren/vertalen - door Tina K. Noume - 08 November 2010, 16:23
RE: Oproep Redigeren/vertalen - door Aleko - 08 November 2010, 18:16
RE: Oproep Redigeren/vertalen - door Louloudi - 08 November 2010, 22:29
RE: Oproep Redigeren/vertalen - door eddyhopoulos - 09 November 2010, 09:10
RE: Oproep Redigeren/vertalen - door Gast - 09 November 2010, 12:39

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)