Niet naar Griekenland, wat mis ik het meest?
#32
(08 April 2020, 14:26)Goedas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik bedoel eigenlijk ook; de hotels en restaurants zijn nu dicht, waar eigenlijk het seizoen moet beginnen. Kan ook nog wel een tijdje dichtblijven. Krijgen ze daar compensatie voor van de regering, Zoals bij ons.

Er zal zelfs de extra vraag komen: wat zal er gebeuren in de eerste weken/maanden na het opheffen van de beperkende maatregelen? Zullen toeristen (en bewoners) in een restaurantje zomaar durven plaatsnemen aan een tafeltje vlak naast andere klanten? Zal een toerist een frappé durven nuttigen op een terrasje, vlak naast een andere gebruiker? Zal men 100 % vertrouwen hebben in het bord en bestek, dat door een 'onbekende' ober op tafel gezet werd? Zullen bezoekers door een leuk toeristenstraatje durven wandelen, waar normaal gesproken veel volk langs komt (zoals in de Plaka)? Of nog maar een avondwandeling aan de kade, waar ook veel andere wandelaars de binnengevaren jachten willen bewonderen? Een bus nemen naar een iets verderop strand of stadje? Een tochtje doen op een excursieboot waar, tot voorheen, vele toeristen opeengepakt zaten? 
Mijn mening: na het opheffen (of versoepelen) van de maatregelen, zal het mentaal aspect - én de angst - nog vrij lang blijven rondzweven in de hoofden... Een situatie dus van zeer lange duur, die maar heel langzaam 'opgelost' zal geraken. Met nog meer zware economische gevolgen. Of zie ik het verkeerd?
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote


Berichten in deze discussie
RE: Niet naar Griekenland, wat mis ik het meest? - door vlagreco - 08 April 2020, 16:32

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Poll: Wat doet u als u ineens weer naar Griekenland mag? jjohn 20 3.906 10 May 2020, 20:31
Laatste bericht: kim88
  Reisgraag.nl: Griekenland meest gastvrij Ger 0 1.344 21 January 2016, 18:11
Laatste bericht: Ger
  Grieken het meest gastvrij; Nederlander 2e Ger 13 7.827 08 September 2014, 11:52
Laatste bericht: messara
  10 redenen om NIET naar Griekenland te gaan Eleni 41 33.991 20 May 2012, 12:53
Laatste bericht: ADO
  50% wil niet meer naar Griekenland Ger 22 23.600 05 July 2011, 22:54
Laatste bericht: Tina K. Noume

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)