Fodelianakis olijfolie                 
Waterval van Andreas Koutsothanasis
#21
(21 May 2020, 14:13)El Greco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(20 May 2020, 22:10)jjohn schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(20 May 2020, 21:46)El Greco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hartelijk dank John, maar waarom ligt jou link van de waterval een paar honderd km van het dorp Kleisoura en vind je verder ook niets over die waterval via onze vriend Google? Staat die dan misschien bekend onder een andere naam of zo?
Geen idee. Ik heb gegoogled op de vertaling van de routebeschrijving welke hij gaf. Daarna in die buurt op 'Ο καταρράκτ κλεισούρας' gezocht. Toen zag ik op street view precies de plek waar de waterval was.
Ik denk dat hij dus niet een dorp maar de naam van die omgeving bedoelde.
Speurneus jjohn!  Smile Hartelijk voor je opzoekwerk. Ik kan hier dan uit vaststellen dat deze toch redelijk onbekend is bij de grote meerderheid van de mensen?
Ik denk dat dit typisch zo'n waterval is welke je op veel plaatsen in Griekenland kunt vinden, echter, alleen na zware regenval.
Zelfs op Karpathos kun je ze vinden in de regentijd.
Quote


Berichten in deze discussie
Waterval van Andreas Koutsothanasis - door metaxa - 18 May 2020, 09:56
RE: Waterval van Andreas Koutsothanasis - door jjohn - 21 May 2020, 14:24

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)