29 May 2020, 16:36
Iedereen bedankt voor de reacties en tips.
Jan-Vlagreco, ook bij een dienst is er bescherming. Een dienst kun je zien als een goed. Bovendien vangt Booking.com geld voor deze dienst, dus ze verkopen iets en moeten dit nakomen.
Ik ben blij met de verzekering.
Gisteren kreeg ik een mail van booking.com, dat Athena Studios een voorstel deed om onze vakantie door te schuiven naar volgend jaar. Maar alleen onder de voorwaarde dat wij precies dezelfde periode komen!!! Wederom bijzonder, 2 dagen voor feitelijk gepland vertrek, komen ze plots met een voorstel. Een voorstel dat wij niet na konden komen, daar wij in dezelfde periode volgend jaar niet op vakantie kunnen. Helaas reageert Athena Studios hier wederom niet op. Bijzondere werkwijze deze verhuurder.
Jan-Vlagreco, ook bij een dienst is er bescherming. Een dienst kun je zien als een goed. Bovendien vangt Booking.com geld voor deze dienst, dus ze verkopen iets en moeten dit nakomen.
Ik ben blij met de verzekering.
Gisteren kreeg ik een mail van booking.com, dat Athena Studios een voorstel deed om onze vakantie door te schuiven naar volgend jaar. Maar alleen onder de voorwaarde dat wij precies dezelfde periode komen!!! Wederom bijzonder, 2 dagen voor feitelijk gepland vertrek, komen ze plots met een voorstel. Een voorstel dat wij niet na konden komen, daar wij in dezelfde periode volgend jaar niet op vakantie kunnen. Helaas reageert Athena Studios hier wederom niet op. Bijzondere werkwijze deze verhuurder.