naar Corfu maar wat *moet* je gezien hebben?
#2
Persoonlijk vond ik de grillige westkust het mooist. Vergeet vooral Paleokastritsa niet te bezoeken. In het noorden is het "Canal d'amour" zeker een bezoekje waard. vanaf de "Kaisers Thrown" bij Sinerades heb je een adembenemend uitzicht van 360 graden. Doen!
De oostkust (Dassia, Gouvia, Kassiopi in het noorden) is vrij toeristisch. Vanaf het strandje van Agios Stefanos zie je Albanië liggen.

En dan de hoofdstad Kerkyra, dat moet je gezien hebben. Trek daar gerust een dag voor uit. En inderdaad, het Achilleon is een goede suggestie.

Naar Parga en/of (Anti)Paxos is te doen maar je bent wel even onderweg. Je kunt het vrijwel overal boeken, waarschijnlijk ook bij je hostess. Ik heb de enevelop er eens bij gehaald waar inderdaad een excusie werd aangeboden voor € 50,- pp. Maar dat was wel in 2007.....

M'n reisverslag ken je al dus ik vrees dat ik het je nu nog moeilijker heb gemaakt met deze tips. Misschien toch maar een weekje erbij boeken ;) ?

Hier vindt je alvast een gedetailleerde kaart van het eiland zodat je kunt zien waar de genoemde plaatsen liggen:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Alvast veel voorplezier!
Ger
Quote


Berichten in deze discussie
naar Corfu maar wat *moet* je gezien hebben? - door Petra - 17 November 2010, 20:03
RE: naar Corfu maar wat *moet* je gezien hebben? - door Ger - 17 November 2010, 20:58
RE: naar Corfu maar wat *moet* je gezien hebben? - door Gast - 18 November 2010, 11:11
RE: naar Corfu maar wat *moet* je gezien hebben? - door Ger - 18 November 2010, 20:51

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)