Transavia+Sunweb: Proefvakantie op Rhodos
#81
(20 April 2021, 08:19)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(20 April 2021, 06:48)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(19 April 2021, 11:29)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Nu ik was benieuwd waar vlagreco dit nieuws vandaan had Patrick ,het is niet niks als dit werkelijk waar is

Gisteren mijn eerste vaccinatie gehad ,en uiteraard gevraagd hoe het nu zit met  het besmet  geraken en het
doorgeven van de besmetting naar andere mensen ,mij is verzekerd dat dit niet kan ,met andere woorden
FAKE nieuws Angry

Metaxa, niet zomaar alles aannemen wat je verteld wordt door de zorgmedewerkers. Wij hebben hier met drie man covid gehad en we hebben drie 3!! verschillende verhalen gehad. Ik heb toen contact met het RIVM opgenomen die een vierde verschillend verhaal vertelde. Later werden wij teruggebeld door de GGD uit Den Haag met excuses dat de medewerkers niet juist communiceerden. Angry  Heb je de vaccinatie door je dokter ontvangen of op een GGD priklocatie? Er is nog steeds geen absolute zekerheid omtrent het wel of niet besmettelijk zijn voor anderen als je covid al hebt gehad en/of als je gevaccineerd bent. Die uitkomst zal in de komende tijd nog wel 10 keer veranderen ben ik bang.

Dit is redelijk overtuigend. (Niet besmettelijk na vaccinatie.)
Ik had hem al eerder geplaatst maar is waarschijnlijk over het hoofd gezien. 

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Berichten in deze discussie
Transavia+Sunweb: Proefvakantie op Rhodos - door Ger - 24 March 2021, 11:11
RE: Transavia+Sunweb: Proefvakantie op Rhodos - door jjohn - 20 April 2021, 11:40

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Dagretour Griekenland met Sunweb Yiannakis 20 7.029 25 September 2017, 17:48
Laatste bericht: Chiena

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)