Fodelianakis olijfolie                 
Wandelen in Griekenland. Tips mbt uitrusting etc.
Door omstandigheden(behoorlijke operatie) kon en mocht ik niet sporten zoals ik was gewend. Om te revalideren ben ik gaan wandelen en dat is wel een dingetje geworden. Erg leuk en zelfs bij koud en slecht weer geeft het voldoening. Maak ook nog eens je hoofd leeg  Big Grin ! Ik wil nu in het voorjaar een weekje naar ons geliefde Griekenland gaan om daar te wandelen om te kijken of ik dat daar leuk ook gaat vinden( ben bang van wel )  Wink  . Ik heb al een eiland op het oog. 

Tot nu toe heb ik in Nederland op sportschoenen gelopen maar voor de rotsen/stenen/keien in Griekenland lijkt mij dat niet gewenst.

Ik wil nu graag wandelschoenen kopen. Voorlopig nog die een redelijk prijs hebben. Ik denk aan klasse -B-. Wie heeft ervaring en kan vertellen wat je vooral niet of wel moet aanschaffen. Ze moeten daarbij ook nog mee in de koffer uiteraard.

Om niet te verdwalen wil in een wandel GPS kopen waar ik kaarten op kan zetten. Wie heeft ervaring mbt merk en andere tips. Ben door sporten fan van Garmin.

Alle wandeltips zijn welkom! Do's and don'ts
Martino's signatuur Martino

sirtaki lovegreece

Berichten in deze discussie
Wandelen in Griekenland. Tips mbt uitrusting etc. - door Martino - 30 December 2021, 16:52

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Information Wandelen in Griekenland Ger 14 11.979 15 February 2015, 16:39
Laatste bericht: johan
  Wandelen in Griekenland siepke 1 4.227 26 May 2014, 12:42
Laatste bericht: siepke

Ga naar forum:

Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)