Muziekprogramma "«Η αυλή των χρωμάτων»" (I Ayli to Chromaton)
#12
(16 July 2022, 22:07)vlagreco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wie met de temperaturen van 35 graden op komende maandag, en 38 à 39 graden op dinsdag (jawel, in België), zich in een Griekse zomer waant, kan - al dan niet met een ijskoude ouzo - ook even de ogen sluiten en genieten van het nummer "Sto Kosmou to Keli", gebracht door Manolis Karantinis, in het muziekprogramma "I Avli ton chromaton" van 25 juni jongstleden:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Manolis is meesterlijk in het bespelen van de bouzouki, maar zingt er zelfs bij (iets wat hij in het verleden niet zo gauw deed).

Droom dus lekker weg!

Wat heb jij een goed idee. Ook in Limburg NL wordt ie heel warm. Ik heb de mastiek kersenlimonade net in de koelkast gezet en mijn nieuwe cd van Antonis Martsakis klaargelegd. Ga ik lekker mee onder onze vijgenboom zitten. En gewoon luisteren en kijken hoe de vijgen vanzelf rijpen. En wellicht een slapie doen...heel grieks toch?
Quote


Berichten in deze discussie
RE: Muziekprogramma "«Η αυλή των χρωμάτων»" (I Ayli to Chromaton) - door Marian55 - 17 July 2022, 17:22

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Nieuw muziekprogramma op Skaï. iakovos 7 1.305 01 April 2024, 23:42
Laatste bericht: El Greco
  muziekprogramma OtiAgapo vlagreco 4 2.651 13 April 2023, 22:19
Laatste bericht: vlagreco
  Muziekprogramma "Paradosiaki Vradia" vlagreco 13 2.802 21 November 2021, 18:21
Laatste bericht: iakovos
  muziekprogramma «Στα τραγούδια λέμε ΝΑΙ» (Sta tragoúdia léme NAI) vlagreco 16 5.222 13 July 2021, 00:12
Laatste bericht: iakovos

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)