Overstappen Athene op binnenlandse vlucht.
#13
(01 May 2022, 21:18)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Stel

Ik boek een vlucht naar een Grieks eiland alles via Aegean geregeld overstap in Atene, maar dan gaat het mis, de vlucht naar het eiland wordt gecanceld, geen probleem denk je dan, Aegean bied een alternatief aan maar die zijn er niet passend voor mij.
Maar nu komt het, van het eiland waar ik heen vlieg vanaf Athene gaan de volgende dagen geen veerboten meer naar het eiland waar ik heen wil ( nog altijd duidelijk) dus ik mis mijn ferry, de acco op dat eiland zit onder mij en ik verheug me op een afspraak met vrienden die al 10 jaar staat.
Zeggen jullie moet je eerder boeken maar als het mis gaat gaat het goed mis, en Patrick toevallig heeft die dag en dag erop geen van de eilanden een ferry naar mijn eiland ik kan ook niet van Athenen of via via erheen.
Dit is een hele mond vol maar in hoe verre komt Aegean mij tegemoet, geld maakt weinig uit in dit geval de vakantie pret is toch al naar zijn mallemoer
Ik stel voor : er gaat elke dag wel een vlucht naar de eilanden dus kan je de dag erna gewoon naar je eiland. Ik zou de afspraak met m'n vrienden niet zo kort na aankomst op het eiland gemaakt hebben, om deze ellende te voorkomen Tongue
Quote


Berichten in deze discussie
RE: Overstappen Athene op binnenlandse vlucht. - door Kosta - 02 May 2022, 10:44

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)