Overstappen Athene op binnenlandse vlucht.
#16
(03 May 2022, 13:36)TreinopStad schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Nou  he, wij waren inmiddels met 6 personen die GEEN haast hadden, dus voorgesteld ALS Aegean ons onderkomen verschaft voor de nacht, dat wij bereid zijn om nog een nacht
over te blijven,  zulke grote ogen heb ik nog nooit gezien van de baliemedewerker, Uhhh, Uhhh.  daar kan  ik niet over beslissen, dienstdoende chef erbij, die geloofde zijn oren
ook  niet, graag, als het kan, er zijn genoeg ongeduldige mensen, geen probleem, hier 3 kamers in Holliday inn, busje om de hoek, alles geregeld, en HOE laat willen jullie morgen
vliegen... niet te vroeg, OK 10.00 uur fijn,  tja en dat toestel was half leeg, 

Kan ik volledig beamen. Toen wij najaar 2019 in Athene wachtten op onze Aegean vlucht naar Brussel werd omgeroepen of er passagiers waren die hun zitje wilden afstaan omdat er enkele dubbele boekingen waren.
Na overleg met mijn partner besloten wij om hier op in te gaan maar ik bleek net te laat te zijn. Er stond iemand voor mij die ook bereid was om hun zitje af te staan. In ruil kregen zij 400 Euro, een hotelovernachting en een gratis ticket voor een binnenlandse vlucht naar keuze. Toen ik aan de beurt was bleek dat ze jammer genoeg enkel de 2 zitjes van de persoon voor mij nodig hadden. Toen hebben wij besloten om nooit meer te aarzelen, twijfelen, of te overleggen maar stante pede ons zitje aan te bieden.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Berichten in deze discussie
RE: Overstappen Athene op binnenlandse vlucht. - door Patrick - 03 May 2022, 22:05

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)