griepvaccinatie halen in Griekenland
#6
Hoi Elly en Buurman,
Ik denk dat jullie het toch niet bij het rechte eind hebben.
In de eerste plaats krijg je in Nederland geen griepvaccinatie meer na december. Dat bedoelde ik dus met de late reizigers.
Met een vaccinatie in Griekenland hoop je dan toch een eventuele ziekenhuisopname bij het oplopen van een griepinfectie te voorkomen.
Bovendien is het vestzak broekzak, want anders waren we in Nederland gevaccineerd. Dat had ook op de een of anders manier betaald geworden.
Niets is gratis.
Zoals je zeker zult weten is een ziekenhuisopname vele, vele male duurder dan een preventieve vaccinatie.
De vaccinatie doe je niet voor de lol en alleen als daarvoor een medische noodzaak is.
Dus oordeel nu eens niet in euro's.
Trouwens, de assistente van mij huisarts plaatst gewoon ieder jaar een nieuwe datum op de verwijzing en dat kost dus geen consult naar Nederlandse prijs.
Ik vraag mij trouwens af of jullie ook zo kritisch waren over de prijs die de Nederlandse gezondheidszorg moest ophoesten voor jullie coronavaccinaties in Nederland
voor je zelfs maar werd toegelaten in Griekenland.
Gezien het feit dat jullie op dit forum schrijven, neem ik aan dat je Griekenland ook regelmatig bezoekt.
Wat mij betreft hoeven jullie niet te reageren op dit bericht, want pissigheid heb ik al genoeg gezien op dit forum.
Nog een fijne vakantie gewenst.
Quote


Berichten in deze discussie
griepvaccinatie halen in Griekenland - door rolf1 - 05 August 2022, 09:50
RE: griepvaccinatie halen in Griekenland - door Nanny - 05 August 2022, 20:31
RE: griepvaccinatie halen in Griekenland - door rolf1 - 06 August 2022, 10:11
RE: griepvaccinatie halen in Griekenland - door Nanny - 07 August 2022, 16:48
RE: griepvaccinatie halen in Griekenland - door Buurman - 06 August 2022, 14:12
RE: griepvaccinatie halen in Griekenland - door rolf1 - 06 August 2022, 19:25
RE: griepvaccinatie halen in Griekenland - door Buurman - 07 August 2022, 14:52
RE: griepvaccinatie halen in Griekenland - door messara - 21 November 2022, 11:02
RE: griepvaccinatie halen in Griekenland - door Nanny - 21 November 2022, 22:46
RE: griepvaccinatie halen in Griekenland - door messara - 22 November 2022, 10:18
RE: griepvaccinatie halen in Griekenland - door Nanny - 22 November 2022, 21:59
RE: griepvaccinatie halen in Griekenland - door chris - 22 November 2022, 22:10
RE: griepvaccinatie halen in Griekenland - door messara - 23 November 2022, 09:02

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)