Kapper
#6
Yep dat is een van mijn favoriete dingen om te doen op vakantie. 1x heel slecht uitgepakt in Rethymno. Toen kwam ik met zo'n oude dames getoupeerd hoofd naar buiten. In t hotel meteen onder de douche. Maar mijn meest favoriete kapsters waren ooit een jonge dame in een heel piepklein zaakje in Galaxidi. Ik in stoel en 1 stoel voor mijn man, de dame achter me en toen was t vol. Ik zei kort en scherp geknipt. Nou toen begon die dame als een razende te knippen. Tijd was bij haar geld. Want er verzamelde zich al gauw een groepje voor de deur. Mijn best geknipte haar ooit. Je had geen idee wat ze deed maar perfekt! Wie met haar kon wedijveren was de kapster op Tinos. Ze sprak geen engels maar riep een meisje van de overkant. Ik zei weer kort en scherp, zij pakt een foto en ik duim omhoog. Ik ben een aantal keren bij haar geweest. En elke keer riep ze dat meisje van de overkant erbij om een beetje te kletsen en ons uit te horen. Want ze wist allang wat ik wilde. Ik heb haar nog lang gemist toen we weggingen van Tinos. 
En nu, zal t n kapper op Kreta worden. Eind oktober verhuizen we daarheen. Maar wanneer we daar dan wonen en af en toe een reisje maken, zal ik t niet kunnen laten om daar dan weer naar de kapper te gaan. Dat kan zo maar op Samos, of Hydra, de Cycladen of weet ik waar worden..... het is een manier van "meet the locals" . En meestal reuze gezellig! En soms hebben ze airco en kom je zo'n warme dag lekker door. Veel succes en vooral plezier. Enne t wordt wat t wordt. Het gaat om de totale ervaring!
Quote


Berichten in deze discussie
Kapper - door Goedas - 23 August 2022, 19:25
RE: Kapper - door Wim M - 24 August 2022, 05:08
RE: Kapper - door Nanny - 24 August 2022, 09:20
RE: Kapper - door elly veen - 24 August 2022, 15:38
RE: Kapper - door Epirus - 24 August 2022, 17:11
RE: Kapper - door Wim M - 11 September 2022, 07:02
RE: Kapper - door Elena - 11 September 2022, 21:04
RE: Kapper - door Marian55 - 24 August 2022, 17:30
RE: Kapper - door suzan - 24 August 2022, 21:02
RE: Kapper - door El Greco - 25 August 2022, 09:02
RE: Kapper - door janos54 - 04 September 2022, 14:31
RE: Kapper - door Pavlos1 - 10 September 2022, 12:46

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)