Fodelianakis olijfolie                 
WIND wordt NOVA
#4
(04 January 2023, 08:36)Pavlos1 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(03 January 2023, 18:48)suzan schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ja klopt, ik had niet opgelet en stond vanmorgen raar te kijken toen WIND ineens NOVA bleek te heten.
Maar wat bedoel je ermee dat juist alle Grieken die omslachtige manier van betalen niet zouden begrijpen ?? Ik als Nederlandse vind het ook lastig hoor !

Eerst en vooral een rechtzetting, sinds deze morgen alles weer normaal te gebruiken met oude login en paswoord. 
En ik bedoelde dat de situatie gisteren, dat plotseling alles omgegooid, verandert en niet meer mogelijk was in te loggen, zeer verwarrend moest zijn vooral voor mensen die weinig met internet werken. En ik ken zo wel enkele grieken hier . Maar OK, het is terug als vanouds dus was mijn bericht mischien een beetje te voorbarig.

In ieder geval met de jaarwisseling prachter weer op Naxos heb ik gezien ,mensen zaten heerlijk
op de terrasjes ,om jaloers van te worden hier met regen en wind
Quote


Berichten in deze discussie
WIND wordt NOVA - door Pavlos1 - 03 January 2023, 12:18
RE: WIND wordt NOVA - door suzan - 03 January 2023, 18:48
RE: WIND wordt NOVA - door Pavlos1 - 04 January 2023, 08:36
RE: WIND wordt NOVA - door metaxa - 04 January 2023, 10:34

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)