gpswandelroute Samos, rond Kokkari
#1
Hallo Samoskenners,

Voor het eerst gaan we in mei naar Samos, nog nooit op een Grieks eiland geweest. We verheugen ons er erg op.
We zitten in hotel Arion bij Kokkari. Zijn hier mensen die GPS-routes hebben van de omgeving Kokkari?
Ik zou het erg fijn en leuk vinden als ik die mag hebben. ALs ik af en toe reisverslagen lees van mensen die bij Kokkari hebben gewandeld, dan is het een hele klus om bijvoorbeeld het begin van een wandelroute te vinden naar bv Vourliotis.Ik heb gelezen dat je in Kokkari wandelkaarten kunt kopen, hoe betrouwbaar die zijn weet ik niet. Maar we hebben een Gps en het zou heel handig zijn om dan een route de kunnen downloaden van iemand. We hebben een Garmin met een Europakaart.Digitale wandelkaarten zijn (nog) niet te krijgen van Samos omgeving Kokkari.
Ik wacht in spanning af.

Groet
Amber
Quote
#2
Hallo Amber op deze site
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




vindt je aardig wat tracks, mocht t niet lukken ze te downloaden, reageer je maar even.

Citynavigator 2011-4 staat samos toch duidelijk op, okee het zijn geen topo kaarten maar je kunt toch ook Garmin BaseCamp gebruiken
Quote
#3
Jaap,
Citynavigator is meer voor de grote wegen en Garmin Basecamp kun je niet op de gps gebruiken, alleen op de computer. Dat is toch een softwareprogramma.

Die site had ik al gevonden, maar ik kan geen gpx-bestanden vinden om te downloaden. Heel graag jouw advies hoe/waar te downloaden.
Bedankt voor het meedenken

Quote
#4
Nee dat is niet waar, ik gebruik de citynavigator voor op kythira, een eilandje met eigenlijk maar een paar hoofdwegen, navigator geeft echter ook de onverharde wandelpaden aan.
En basecamp is wel degelijk in je toestel te downloaden, tenminste als je een echte wandel gps hebt, ikzelf gebruik de colorado en tevens de edge 700 alsmede de edge 500.
Ik ga kijken of ik de tracks voor je kan aanpassen, ik neem aan dat je wel mapsource gebruikt van Garmin.
gebruik je de tracks die op google earth staan wel?

Gr Japio
Quote
#5
(03 April 2011, 15:14)amber schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Jaap,
Citynavigator is meer voor de grote wegen en Garmin Basecamp kun je niet op de gps gebruiken, alleen op de computer. Dat is toch een softwareprogramma.

Die site had ik al gevonden, maar ik kan geen gpx-bestanden vinden om te downloaden. Heel graag jouw advies hoe/waar te downloaden.
Bedankt voor het meedenken

Kijk hier even :
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Quote
#6
Jaap, de link(gpsies) heb ik ook gevonden, maar ik ben benieuwd naar jouw tracks/routes en die van samos-wandern.de. Ik heb je een mail gestuurd.
Wij gaan geen hele dagen wandelen, maar 2 a 3 uur per dag. Misschien dat we enkele gps-tracks kunnen aanpassen tot +/- 2 a 3 uur of terug gaan met bus of taxi naar Kokkari als we naar een bepaalde plaats zijn gelopen.
Groet
Amber
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Samos Kokkari zonder auto Natalija 11 2.410 02 November 2023, 16:22
Laatste bericht: Buurman
  Restaurantje Kokkari john67 7 2.504 02 September 2022, 00:32
Laatste bericht: Wilma
  Nederlandse krant Kokkari? john67 0 1.270 25 August 2022, 09:11
Laatste bericht: john67
  Kokkari john67 3 1.750 07 June 2022, 11:25
Laatste bericht: Wim M
  Sportief in Kokkari john67 1 1.519 10 April 2022, 12:05
Laatste bericht: Patrick
  Kokkari Goedas 40 5.336 13 August 2021, 11:23
Laatste bericht: Goedas
  Veel wind na 23 september in Kokkari? lumix 11 4.682 30 March 2020, 14:30
Laatste bericht: Patrick
  Weer Kokkari geboekt Samoslovers 1 3.964 30 January 2019, 10:41
Laatste bericht: Harma
  Kokkari Doornroosje 30 9.573 03 September 2018, 13:37
Laatste bericht: Goedas
  Brand in Kokkari Samoslovers 3 4.315 27 July 2017, 13:00
Laatste bericht: Karel

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)