Algemeen Dagblad van zaterdag 2 april
#1
Er schijnt in het Algemeen Dagblad van gisteren (zaterdag 2 april) een (groot) artikel over Zagoria en hotel Porfyron te hebben gestaan. Heeft iemand deze krant nog liggen? Want ik zou heel graag dit artikel willen hebben. Op internet heb ik al gezocht, maar helaas staat het niet op de site van het AD.

Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#2
Angeliki,

ik heb het AD van donderdag en zaterdag doorgespit op mn ereader maar kan niets vinden... op een vreemde manier is er van vrijdag geen AD voor de ereader te vinden...
Sorry kan je dus niet helpen.

Petra
Quote
#3
Beste Angeliki,

Roept u maar. Even naar een buurvrouw gelopen en ja hoor. Ik heb het nog niet gelezen, maar het lijkt een indrukwekkend verhaal van wel 2 en een halve pagina met foto's. Ik zal het proberen te scannen en als je de krant zelf wilt hebben geef dan (als je wilt) in een persoonlijk bericht - PB heet dat geloof ik op deze GEWELDIGE site - je adres door en ik stuur het op.
Groet, Cor.
Quote
#4
Hoi angeliki je moet even Googlen karnlly dan komt het vanzelf te voorschijn. Veel plezier bij het lezen van deze bladzijde.
Sorry moet karnelly zijn
Quote
#5
(04 April 2011, 11:17)Cor Nieuw Vennep schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Beste Angeliki,

Roept u maar. Even naar een buurvrouw gelopen en ja hoor. Ik heb het nog niet gelezen, maar het lijkt een indrukwekkend verhaal van wel 2 en een halve pagina met foto's. Groet, Cor.

En vandaag lag het al in de bus..... Geweldig, Cor! Nogmaals hartelijk dank! Het is overigens een erg leuk stuk om te lezen en ik ben blij dat er weer wat positief nieuws over Griekenland (en in het bijzonder Zagoria) gepubliceerd wordt. Ze hebben het hard nodig!

Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)