Wikibooks - Grieks online
#1
Deze site waar je online Grieks kunt leren kwam ik vandaag tegen. Vol nuttige info en zelfs lessen. Misschien een handige tip?

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Koukla's signatuur Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.
Quote
#2
Beste Koukla,
Dank je voor deze info, ik ga eens kijken of het op die manier kan lukken. Het valt niet mee om de griekse taal, verder dan de menukaart, onder de knie te krijgen.

Groet Helma
Quote
#3
Ik heb er gisteravond gelijk al eens even naar gekeken.
Ik heb zelf een paar jaar griekse les via de volksuniversiteit gevolgd.
En ze duiken op deze site gelijk vrij diep in de stof. Er staat directk bij les 1 al geen fonetische uitspraak meer bij en je begint meteen met zinnetjes.
Voor mij geen probleem, omdat ik al een basis heb. Maar ik kan mij voorstellen dat iemand die nog echt moet gaan beginnen, dit al snel erg moeilijk gaat vinden.
Quote
#4
Op de Grieksetaal.startpagina.nl staat ook een hele leuke methode om Grieks te leren, Filoglossia. Met geluid, gesprekjes, uitleg grammatica etc. Het begint met het alfabet, zelfs hoe je de letters moet schrijven. Ik heb er veel van geleerd.
groetjes
maria
Quote
#5
(06 April 2011, 11:02)maria alida schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Op de Grieksetaal.startpagina.nl staat ook een hele leuke methode om Grieks te leren, Filoglossia. Met geluid, gesprekjes, uitleg grammatica etc. Het begint met het alfabet, zelfs hoe je de letters moet schrijven. Ik heb er veel van geleerd.
groetjes
maria

Maria kun je de site linken????

Gr Japio

Quote
#6
Jaap, ik weet niet wat je bedoelt met linken !
Gr
Maria
Quote
#7
(06 April 2011, 11:43)maria alida schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Jaap, ik weet niet wat je bedoelt met linken !
Gr
Maria
o excuus ik bedoel het volledige webadres waar ik de site kan vinden.



Quote
#8
Maria

Bedankt voor je tip; hier kan mijn vrouw weer lekker Grieks oefenen.

Ps. Jaap hier de link:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#9
(06 April 2011, 12:11)coko55 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Maria

Bedankt voor je tip; hier kan mijn vrouw weer lekker Grieks oefenen.

Ps. Jaap hier de link:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Mijn dank is eerbiedig en groot.
Quote
#10
Succes met de Griekse taal leren. Het is zo ontzettend leuk om Grieks te kunnen spreken. Er gaat dan een andere Griekse wereld voor je open tijdens je vakanties. Jaap, we zullen elkaar ongetwijfeld wel weer een keer tegenkomen op jouw (en mijn) geliefde eiland en dan spreken we samen Grieks. Als je hulp nodig hebt met Grieks leren, dan moet je maar eens langskomen.
gr
maria
Quote
#11
Koukla en Maria, bedankt voor de links. Ik heb ze meteen aan de rubriek "Griekse taal" op de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




toegevoegd.

Ger
Quote
#12
Hierbij nog een tip voor Grieks online

Bij de Grieks-Amerikaanse vereniging zijn 80 luisteroefeningen in MP3 te downloaden(Podcast). Er staat uiteraard nog veel meer info op de site.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Vrgr,
Ton.


Kijk ook een op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#13
Hier is nog een site om je Griekse taal kennis te oefenen....
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Succes allemaal
Mieke's signatuur greeksmiley2:
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  thuis-blijven-troost-cursussen-Grieks-online Karidiès 0 1.186 25 March 2020, 19:48
Laatste bericht: Karidiès
  Volledige basiscursus Grieks online Karidiès 5 3.141 25 August 2018, 14:54
Laatste bericht: Karidiès
  Leer Grieks lezen van 1-10 september, online Karidiès 0 2.137 16 August 2017, 15:47
Laatste bericht: Karidiès

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)