Grieksegids nieuws     
Even voorstellen
#1
Giae sas!

Me lene Francisca, ik woon in Utrecht. Sinds mijn eerste bezoek aan Griekenland - Samos in 2005 - voel ik mij er thuis. In 2000 kwam ik voor het eerst op Lesbos, in Molyvos, en ik was verkocht. Hier zou ik wel een tijdje willen wonen, verzuchtte ik. Ik kwam er - hoe toevallig - de liefde van mijn leven tegen... In 2005 zijn we samen naar Nederland gekomen.
Mijn partner is professioneel Grieks dansleraar en zonder Griekse dans en muziek kan hij echt niet leven. Dus zijn we een Griekse dansschool begonnen: Manolis Iskis Dancing. Sinds oktober 2010 hebben we een eigen studio in Utrecht. Het is een heerlijke plek, waar de Griekse atmosfeer altijd te voelen is. Ook organiseren we deze zomer voor de tweede keer een dansvakantie in het pittoreske plaatsje Molyvos op Lesvos. Een ideale combinatie van inspanning en ontspanning in een prachtige omgeving!
We zijn een kleinschalige dansschool, geen geld om te adverteren. Maar via dit forum wil ik jullie graag deelgenoot maken van onze activiteiten. Omdat de Griekse cultuur zoveel moois te bieden heeft, en wij daar graag een stukje van overdragen. En omdat de liefde voor Griekenland verbindt. En dat is toch het mooiste wat bestaat?

Wie weet tot mails of dans, in Utrecht of Molyvos!

Filakia, Francisca
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Quote
#2
Welkom Francisca.
grz Arthur
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
Heb een keer een dansles bij Manolis in zijn studio in Utrecht gevolgd en dat was erg leuk.
Jammer dat het voor mij net iets te ver is om er vaker naar toe te gaan.
Manolis en Francisca zijn erg bevlogen en Manolis een zeer goede danser, dus mocht je iets meer willen dan de Sirtaki op de Griekse avond zou ik het zeker doen. In Molyvos of Utrecht!
Quote
#4
Welkom hier Francisca!

Groeten Petra gremo
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)