leuk bericht
#1
Soms lees je een leuk bericht op het kp zonder dat er duistere figuren zijn je de grond in proberen te schrijven om wat voor reden dan ook. Dus iedereen is welkom bij mij.

Agios Nikolaos
Gepost door: posslke ()
Datum: 05 april 2011 21:42


Hallo iedereen,

Mijn echtgenote en ik zijn nu juist terug van 4 weken Kreta (Sissi). Via het Kretaprikbord hadden we veel informatie gekregen en ook een huisje gehuurd.
Het toeristensezoen was nog niet begonnen dus was het nog overal rustig, de Kretenzers hadden nog tijd om een babbeltje te slaan , wel in het engels, en
de toeristenrestaurents waren nog allemaal gesloten. We hebben dan ook heerlijk gegeten in min of meer audentieke eetgelegenheden. (gestoofde geit, slakken, dakos, enz....)
Gedurende ons bezoek aan Agios Nikolaos hebben we dan ook nog een vriendelijke nederlander ontmoet uit Brunsum uit Nederlands Limburg en wij zijn van Belgisch Limburg. Het contact verliep dan ook heel vlot en toen we dan ook nog een gratis boottochtje aangeboden kregen op het binnen meertje en we ook nog eens uitvaarden buiten A N kon onze dag niet meer stuk.
Hartelijk dank Arthur

Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#2
Je bent intussen duidelijk al een bekende Kretenzer Arthur! Nog even en je bent bij de touroperators als excursie te boeken ;)
Maar zonder gekkigheid, het is toch leuk om mensen die je misschien ooit waardevolle tips gaf nu in levende lijve te ontmoeten en ook nog te constateren dat ze het zo naar hun zin hebben? Ik vind het altijd fijn om tips van mensen die er ook zelf wonen te krijgen, da's heel wat anders dan die beoordelingssites.
Misschien dat wij dit jaar ook naar Kreta komen, als dat doorgaat hoop ik toch ook op een ritje in je kaik en een rondleiding door Agios Nikolaos.
Krijgen we als forumleden ook korting? Big Grin

Quote
#3
Op de KP krijg je van je vriend Kees weer de wind van voren Cool
gradusn's signatuur efxaristo

Quote
#4
Ja, Arthur en ik hebben elkaar ook al eens op Kreta ontmoet. Hij kwam naar mijn favoriete appartement om eens in levende lijve kennis te maken. En ook hij is bekend met mijn koumbares van Cretan Family. Altijd leuk om elkaar ook zo eens te zien.
Quote
#5
Dus... zullen we het maar niet over Kees de GROTE LEUGENAAR hebben? Wat is er niet leuker dan informatie krijgen van iemand die zijn ziel en zaligheid op dat ene plekje heeft gelegd en en er vervolgens anderen deel van laat uit laat maken. En als je het niet wilt, loop je gewoon weg. Zo simpel is het allemaal.

Alepoύ's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




en dat nu alweer 14 jaar.
Quote
#6
Nou Alepoù, jij kreeg er op het KP van dezelfde persoon anders ook flink van langs !
De beheerder heeft zelfs ingegrepen middels een reprimande.
Quote
#7
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Wij kunnen nu zolangzamerhand gaan aftellen over 7 weken is het zover,dan gaan we richting Ag.Nic. en mogen we ook met Arthur en Danka mee een boottochtje maken Leuk hoor Static en daarna gezelly een vorkje prikken, wij trakteren!
Quote
#8
Pas op wat je schrijft,er wordt meegelezen, misschien vinden ze het aan andere kant wel niet in orde dat ik jullie zo maar een plezier doeBig Grin. Meld je even als je in Havania bent.
grz Arthur


Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#9
Kom op mensen, laten we hier nou niet ook vervallen in Startpagina-achtige toestanden. Veel leden zijn nou juist van zowel het Griekenland-prikbord als van het Kreta-prikbord weggevlucht om hier relaxed, zonder geruzie en op niveau te kunnen praten over hun favoriete (ei)land.

Hier bij Oríste! gaat het om Griekenland en niet om een cursus "hoe jaag ik andere forumbezoekers zo snel mogelijk op de kast".

Laten ze bij startpagina maar doen waar ze blijkbaar erg goed in zijn namelijk het wegjagen van leden die écht informatief bezig zijn/waren. Gewoon niet lezen en zéker niet reageren; uiteindelijk blijft er dan niets meer van over.
Succes, sterkte en vooral veel wijsheid ;)

Ger



Quote
#10
Jij schrijft wat ik denk Ger, en daar laat ik het ook bij, ben trouwens veels te druk om de kajuit weer opnieuw op te bouwen, als je eens in de buurt komt jullie zijn van van harte welkom.
grz Arthur
(07 April 2011, 21:03)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Kom op mensen, laten we hier nou niet ook vervallen in Startpagina-achtige toestanden. Veel leden zijn nou juist van zowel het Griekenland-prikbord als van het Kreta-prikbord weggevlucht om hier relaxed, zonder geruzie en op niveau te kunnen praten over hun favoriete (ei)land.

Hier bij Oríste! gaat het om Griekenland en niet om een cursus "hoe jaag ik andere forumbezoekers zo snel mogelijk op de kast".

Laten ze bij startpagina maar doen waar ze blijkbaar erg goed in zijn namelijk het wegjagen van leden die écht informatief bezig zijn/waren. Gewoon niet lezen en zéker niet reageren; uiteindelijk blijft er dan niets meer van over.
Succes, sterkte en vooral veel wijsheid ;)

Ger

Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)