Parakalo - Griekenland van Athene tot Zakynthos
#1
Information 
Deze website kwam ik onlangs tegen:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




, Griekenland van Athene tot Zakynthos. Een site vol nieuwtjes, wetenswaardigheden en interessante links naar Griekenland-gerelateerde websites.

Ger
Quote
#2
Leuk Ger , weer wat leesvoer over griekenland erbij Static
djdakman's signatuur
Quote
#3
Hallo Ger,
Ik zat vanmiddag eens wat terug te lezen in de beginperiode van Oriste,
nr 22 (2009)en kwam deze post van jouw tegen.
Ik volg zelf Parakalo bijna dagelijks en dacht,ik haal dit even terug m.n.voor de "nieuwe" Oriste-leden erg leuk om te volgen.
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#4
Inderdaad nog een leuke topic uit het prille begin van Oriste. Inmiddels bestaan we alweer bijna 5 jaar.........
Quote
#5
Inderdaad Ger al weer 5 jaar,hoe vaak zeggen we niet waar blijft de tijd,komen zeker nog 5 jaren bij toch.
Echt een grote Oriste-Familie.
Het bijzondere van de blogs van Parakalo,Natascha en Bruno Tersago vindt ik omdat ze beiden in Griekenland wonen je elke dag het laatste nieuws uit Griekenland kunt lezen,en er ook onze Oriste-leden o.a. Tzimis en Jeff tegenkomt in hun bijdrage,
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#6
leuke site, wel eens gezien maar nu zet ik hem even als snelkoppeling op bureaublad dan kijk ik wat sneller af en toe.
Quote
#7
@Margaritha Leuk om te horen dat je mijn blog met plezier leest, alleen woon ik niet in Griekenland. Maar wat niet is, kan natuurlijk nog komen ;)

Groetjes,
Natascha - Parakalo Weblog
Quote
#8
Staat al een tijdje in mijn favorieten Smile
Quote
#9
Staat al sedert een paar jaar op de Linkenpagina.
Quote
#10
Staat hier ook al enkele jaren in de favorieten. Leuke site up
Quote
#11
Voor de facebookers:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Griekenland en de poging tot staatsgreep in Turkije Patrick 51 23.313 11 December 2016, 20:56
Laatste bericht: Patrick

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)