UV straling waarschuwing
#1
Ik wil bij deze toch nog, zeker de diegene die de eerste keer in het voorjaar naar Kreta komt waarschuwen voor de UV straling, momenteel staat hij al op 8 dat lijkt weinig maar als je als bleekscheet hierheen komt en je smeert je niet in met factor 30 je compleet verbrand, je merkt het door de wind niet, mensen die hun baby's meenemen altijd in de schaduw houden de huid bedekt en ook flink insmeren voor kleine kinderen geld hetzelfde, dan komt nog het infectie gevaar als je kleine wondjes hebt, sommige zwembaden worden echt slecht gezuiverd ( behalve bij mijn vriend Geert van Esperides, die vult zijn zwembad met pure rakidizzy ), het zeewater is wel wat fris maar 1000% gezonder als sommige zwembaden.
dus iedereen kalo taxidi
Arthur
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#2
Allemaal op naar Geert
gradusn's signatuur efxaristo

Quote
#3
Ja, wat moet ik hier nu op zeggen??? "Zwemmen onder de 16, nog even niet" ? Nee laten we dat meer niet doen. Ik zal proberen het zwembad met alleen zoetwater te vullen dit jaar.

Maar wat Arthur zegt, is natuurlijk waar. Bescherm je tegen de zon en laat je vakantie niet verpesten (ik zie het helaas te vaak). Gebruik goede zonne- creme. Gebruik geen creme ouder dan 1 jaar en herhaal het insmeren in de eerste dagen dat je weer in de zon bent dit jaar zo om de 30 minuten. Dik insmeren heeft geen zin, kost alleen maar onnodig veel creme.

Ga de eerste dagen ook niet te veel uren liggen bakken; beperk het tot max. 4 uurtje per dag.

Iedereen een fijne en zonnige vakantie gewenst.zonnetjezonnetjezonnetje
Alepoύ's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




en dat nu alweer 14 jaar.
Quote
#4
Allemaal op naar Geert
Dat is ook mijn mening Gradus stukken beter als bij ... in Analipsi waar je altijd heengaat, ben meerdere keren bij Karla en Geert geweest en ik moet zeggen voor een (hollander Big Grin ) heeft hij het goed voor elkaar, mooie verzorgde acco's, schoon zwem(drink)bad gezellige bar en helemaal niet duur. het is al weer 5 jaar geleden, toen hadden we een hele gezellige prikbord meting
[Afbeelding: ehg0p2.jpg]
ps .ik vergat nog de wekelijkse BBQ
grz Arthur.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  UV straling Arthur 1 1.205 20 April 2018, 06:26
Laatste bericht: Nanny
  WAARSCHUWING: Fake villaverhuurder Patrick 3 2.490 15 April 2017, 10:01
Laatste bericht: metaxa

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)