Raki, raki en nog eens raki
#1
[Afbeelding: praxis.jpg]

Bij het Rakigenootschap - opgericht te Rakistan - draait alles om.... juist ;)
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






@Arthur, jammer dat ze geen nieuwe leden meer toelaten hè? Big Grin
Quote
#2
Alleen van de foto's krijg ik al dorst Big Grin . Gelukkig heb ik nog een klein flesje, maar moet volgende maand dringend de voorraad aanvullen. Cool
gradusn's signatuur efxaristo

Quote
#3
Mijn voorraad begint de zeer kritische ondergrens van 10 liter 'normale' en honingraki te bereiken Dodgy
Er komen hier teveel (aardige) lieden langs die gewapend met een flesje weer de deur uitlopen, en ook geef ik teveel flesjes weg bij verjaardagen en dergelijke. Maar ja, als je er eerst een paar hebt genuttigd heb je dat allemaal niet meer zo scherp in de gaten TongueTongue

Gelukkig ga ik zeer binnenkort ons huis op Kreta weer met een bezoek vereren, zodat aan aanvulling van de voorraad kan worden gewerkt. Ik heb gelukkig al berichten ontvangen dat er her en der weer de nodige litertjes voor me klaar staan, dus dat moet goed komen up
Quote
#4
(17 April 2011, 10:03)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




[Afbeelding: praxis.jpg]

Bij het Rakigenootschap - opgericht te Rakistan - draait alles om.... juist ;)
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






@Arthur, jammer dat ze geen nieuwe leden meer toelaten hè? Big Grin
Ger waar ik woon vullen ze zwembaden met rakidizzy

Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#5
Schitterend!!
Nu nog een ouzo-, een metaxa- en een tsipouro-genootschap.
Leonidas
Quote
#6
Oh, zalig lijkt me dat.... een zwembad gevuld met raki. In zo'n zwembad loop je i.i.g. geen oorontsteking op;)
groet

Quote
#7
Oh, zalig lijkt me dat.... een zwembad gevuld met raki. In zo'n zwembad loop je i.i.g. geen oorontsteking op;)

Mogelijk geen oorontsteking maar wel een delirium.......TongueTongue

Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Raki is niet altijd goed voor de gezondheid Patrick 3 2.728 06 November 2018, 19:22
Laatste bericht: De Haarlemse mug.
  Al eens meegemaakt? Margo 8 3.521 17 August 2018, 14:17
Laatste bericht: Arthur
  Een Nieuwjaars recep: Eend met Raki Of Wisky Wilma 3 2.655 02 January 2017, 16:20
Laatste bericht: Marian55
  Wat mij wel eens opvalt tijdens vakantie Bouboulina 41 19.834 21 November 2015, 18:14
Laatste bericht: Margo
  Raki janos54 10 7.710 17 January 2012, 00:00
Laatste bericht: janos54
  Griekse regering eens over pensioenhervorming Yvon 0 1.721 11 May 2010, 05:39
Laatste bericht: Yvon

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)