Foto's
#1
Ik was benieuwd of iemand mij kan helpen? Ik hou van het nemen van foto's. We hebben Kreta al bezocht, maar we gaan nu naar de Plakias & Sfakia regio in begin mei. Ik wil graag oude kerken en oude fresco's vinden om foto’s te nemen. Ook mooie landschappen (stranden, kloven, dorpen, Bergen en etc) Is het mogelijk om foto's te nemen van de Imbros kloof van de weg? Alle informatie is welkom, Dank u
Quote
#2
nee dan zul je een stukje moeten stappen. De imbros kloof is niet zo lang en gemakkelijk te doen.
Wil je toch kloven bezoeken met de auto dan heb je in die regio 3 mooie kloven liggen:
de kotsifou kloof: die moet je door om plakias te bereiken.
de kourtaliotiko kloof ligt rechts van plakias
en de aradena kloo met zijn spektaculaire oude brug
Quote
#3
Je kunt ook iets verder naar het westen gaan en vanaf Chania de Therisokloof te rijden, er loopt een asfaltweg doorheen met aan weerssijden mooie eikenbomen, als je in Theriso bent kom je boven op de berg met een prachtig uitzicht, dan via Zourva, Meskla en Fournie weer terug naar Chania
Grz Arthur
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#4
(21 April 2011, 07:43)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Je kunt ook iets verder naar het westen gaan en vanaf Chania de Therisokloof te rijden, er loopt een asfaltweg doorheen met aan weerssijden mooie eikenbomen, als je in Theriso bent kom je boven op de berg met een prachtig uitzicht, dan via Zourva, Meskla en Fournie weer terug naar Chania
Grz Arthur

Is inderdaad een prachtig traject Arthur die ik een paar jaren terug eens met de fiets gedaan heb.

Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
Bedankt voor de goede inlichting iedereen
Quote
#6
Wij hebben deze route 3 jaar terug op een quad gereden en vorig jaar met de auto...Prachtig
Tussen Fournes en Meskla is de weg vernieuwd en lekker opgeknapt!! nu incl. vangrails dat was een verademing..

Onderweg kwamen we dit kapelletje tegen (jr 1300) bij Alakianos ..( Heet het Ag. kirioanis)? ik weet dat niet zeker..
de priester die het heeft opgericht is daar ook begraven.....
Voortaan ga ik van die borden met uitleg ook maar foto's maken ..
Weet iemand of deze echt zo heet?
[Afbeelding: o9lr7q.jpg]

[Afbeelding: 104j1ab.jpg]

[Afbeelding: 24wexpf.jpg]
Quote
#7
En nog een filmpje van met de auto door het Theriso kloof..
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Quote
#8
Wilma Great foto's en Video
Thank You
hiker
Quote
#9
(22 April 2011, 18:33)Wilma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




En nog een filmpje van met de auto door het Theriso kloof..
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Leuk filmpje Wilma, wat me opviel het had pas geregend en het was zo muisstil in de auto, hoorde alleen Gerard even fluisteren, dat lukt mij nooit, ik klets overal doorheen. Stond die boom nog altijd midden op de weg achter Theriso, ze hadden er gewoon omheen geasfalteerd.
Nog even volhouden dan krijg je mooi weer en als er niet te veel wind staat kun je een video vanaf mijn kaik maken.
grz en tot eind mei.
Arthur
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#10
Leuk dat jullie de foto's en filmpje leuk vonden :)

@Arthur, Het was idd muisstil in de auto Ik had een pleister op Gerard zijn mond geplakt, hihi,nee hoor (geintje)
dat zit zo: 2 jaar terug hadden we ook leuke filmpjes gemaakt vooral die van dat enge smalle weggetje naar het Prevelli strand toe was erg mooi geworden ..
Het was een doodeng weggetje, heel erg smal en je kon niet meer terug, gelukkig hadden we toen gelukkig geen tegenliggers
Wij bleven toen lekker doorkletsen tijdens het filmen, zodat onze angsten er ook op te horen waren, jammer achteraf, vandaar dat we nu geen woord meer
zeggen (tijdens het filmen dan) ... zodat we ze eventueel ook hier of daar kunnen laten zien...
P/S Ik kan wat over het hoofd gezien hebben, maar wij hebben geen boom midden op de weg gezien daar bij Theriso, staat die daar echt?
nog 4 weekjes en dan is het zover,( nu gelukkig geen angst meer of het geannuleerd moet worden) We hebben er zin in, en Gerard vind het ook geweldig dat we een keer met je kaik mee mogen varen :)
Groetjes van ons..





Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)