Paasweer op Kreta
#1
Ik lees links en rechts verhalen over het weer op Kreta, de gasten die nu komen krijgen prachtig weer, zeker aan de Agios Nikolaos kant en het zuid oosten, de bergen houden de regen en de sterke wind tegen, ik zelf gebruik meestal deze site voor de wind als ik ga vissen.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




, aan de noordkant kan het tamelijk hard waaien van de westpunt achter Kastelli Kissamos tot aan de hoek waar de bocht van Mirambella begint. Dus mensen kom naar Agios Nikolaos of het zuidoosten waar het altijd een paar graden warmer is. Om het kort te maken, het weer wordt in NL slechter en hier beter en dat blijft zo.
grz Arthur
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#2
Ik ga er van uit dat je gelijk hebt Arthur.
Ik moet wel, want ik ga eind volgende week, en uiteraard hoop ik op mooi weer !

Alleen, ik ga naar 'the wonderful west' zoals je weet. Niet zover als Kissamos, maar toch.
Enfin, we gaan het wel zien.
Quote
#3
Als je een beetje beschut zit is er niks aan de hand en regelmatig het weerbericht volgen, misschien dat iemand een bericht stuurt uit Plakias van de zuidkant hoe het daar is.
grz Arthur
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)