Kαλό Πάσχα
#1
Ik wens alle leden en lezers van dit forum:



Ger

NB: Klik
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




naar de speciale "paastopic".
Quote
#2
Ook vanuit nu warm Agios Nikolaos
[Afbeelding: 2vano6e.jpg]
van Danka en Arthur
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
   

ook vanuit zonnig en warmer wordend Kournas wens ik iedereen een fijne Pasen

Quote
#4
Ook van mij aan iedereen:

[Afbeelding: otm9dx.jpg]
Quote
#5
[Afbeelding: av29g0.jpg]
Quote
#6
Ook vanuit Oost-Vlaanderen fijne Paasdagen gewenst...geniet ervan!!

Viviane.
Quote
#7
Vanuit Kythira, waar de zon volop schijnt en een straffe en frisse wind staat, wil ik Ger en alle Oríste-lezers een hele mooie Paaszondag toewensen.

Wij maken ons op om met vrienden later in de ochtend naar Agia Pelagia te gaan voor het traditionele lam, een glas wijn, de live muziek, voor de sirtos en kalamatianos en andere dansen. Kortom, een en al feest vandaag.

Frank
Quote
#8
[Afbeelding: u3p6f.jpg]
Quote
#9
Novum) - Een Griekse traditie heeft zondag voor behoorlijk wat consternatie gezorgd in Vlissingen. Een bewoner van de Glacisstraat meldde zich zondagmiddag in paniek bij de politie met het verhaal dat een paar buurtbewoners twee hazewindhonden in de achtertuin aan het roosteren waren.

Agenten gingen mee naar de woning van de bewoner. Vanuit de woning hadden de agenten uitzicht op de betreffende achtertuin. In die tuin zaten ongeveer tien mannen en werden twee grote stukken vlees aan een spit gebraden, die inderdaad verdacht veel op hazewindhonden leken.

De agenten besloten daarop verder onderzoek te doen, waarop bleek dat geiten en geen honden werden geroosterd aan het spit. Het roosteren van geiten of schapen blijkt een Griekse traditie te zijn op eerste paasdag, waarna het vlees door familie en vrienden wordt opgegeten, aldus de politie. Het geitenvlees was eerlijk gekocht.

© novum
Quote
#10
Dat waren dus duidelijk géén "Hot-dogs" Big Grin
Quote
#11
(25 April 2011, 23:04)aginouli schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Novum) - Een Griekse traditie heeft zondag voor behoorlijk wat consternatie gezorgd in Vlissingen. Een bewoner van de Glacisstraat meldde zich zondagmiddag in paniek bij de politie met het verhaal dat een paar buurtbewoners twee hazewindhonden in de achtertuin aan het roosteren waren.

Agenten gingen mee naar de woning van de bewoner. Vanuit de woning hadden de agenten uitzicht op de betreffende achtertuin. In die tuin zaten ongeveer tien mannen en werden twee grote stukken vlees aan een spit gebraden, die inderdaad verdacht veel op hazewindhonden leken.

De agenten besloten daarop verder onderzoek te doen, waarop bleek dat geiten en geen honden werden geroosterd aan het spit. Het roosteren van geiten of schapen blijkt een Griekse traditie te zijn op eerste paasdag, waarna het vlees door familie en vrienden wordt opgegeten, aldus de politie. Het geitenvlees was eerlijk gekocht.

© novum

Kun je van een Nederlander verwachten dat hij het verschil ziet tussen een Hazewindhond en een GeitHuh

Gronia Pola,

Dick
Quote
#12
het zal wel aan mij liggen maar als de buren aan het barbecueen zijn dan ga ik toch echt niet kijken wat er op het menu staat...
ik zou uberhaupt niet aan een hazewindhond hebben gedacht trouwens........

Petra
Quote
#13
boelschit je mag geen hond roosteren op jebbq ik vind dat walgelijk als ik er oojt achterkom wie zo iets doet die ga ik zelf hoogst persoonlijk bbqen of die dat nu leuk vind of niet ik doe presies het zelfde met die persoon als wat die met zn hond of kat heeft gedaan gr xxxxx
Quote
#14
Rustig, rustig, denk aan je hart ;) , ik lees hier alleen dat er iemand dacht dat er een bepaald merk hond werd geroosterd, er bleek uiteindelijk niets aan de hand. Je kunt straks dus met een gerust hart gaan slapen Big Grin
Koukla's signatuur Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Καλό Πάσχα Ger 14 8.317 20 April 2014, 22:25
Laatste bericht: Els Cuijpers
  Καλό Πάσχα Markos 13 8.334 13 April 2012, 12:47
Laatste bericht: Markos
  Kαλό Πάσχα - Fijne paasdagen Ger 2 3.852 04 April 2010, 09:43
Laatste bericht: Marit

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)